cp
Opaženo

Pravočasno namignite, kar si želite

Agencija Zadrga je za Curaprox Slovenija zasnovala novo oglaševalsko akcijo za sonično električno zobno ščetko Curaprox Hydrosonic pro.

Opis akcije: Glavno sporočilo akcije je, da ima Curaprox v svojem naboru poleg ročnih zobnih ščetk in drugih pripomočkov za popolno ustno nego tudi sonične zobne ščetke Hydrosonic, ki so razvite v skladu s filozofijo blagovne znamke Curaprox. Ta sloni na treh stebrih, ki so učinkovitost, varnost in sprejemljivost. Ustno zdravje namreč pomembno prispeva k splošnemu zdravju, zato ni vseeno, kakšne pripomočke uporabljamo za njegovo vzdrževanje.

Elementi akcije: televizijski oglas, radio, oglaševanje na spletu, tiskani oglasi

Naročnik: Curaprox Slovenija

Predstavnica naročnika: Karolina Marolt

Agencija: Zadrga

Vodja projekta v agenciji: Žana Vlaisavljevič

Umetniški direktor: Dejan Miletič

Medijska agencija: Pristop Media

Vodja projekta v medijski agenciji: Irma Janc Stanjko

Produkcijska hiša: Bright

Producent: Matej Marinko

Režiser: Blaž Švent

Fotograf/ilustrator: Vid Rotar

Čas trajanja akcije: november – december 2022

cp

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji