potencial
Opaženo

Potencial je pomemben

V Lidlu Slovenija so avgusta 2022 slavili nov mejnik – kar 1900 zaposlenih, kljub temu pa medse še vedno vabijo predane in energične posameznike, ki so s podjetjem pripravljeni pisati skupno zgodbo o uspehu.

Kratek opis akcije: V septembru so jih nagovorili z zaposlitveno oglaševalsko akcijo – s potencialom. Trg delovne sile trenutno beleži izredno nizko brezposelnost, zato Lidl Slovenija z opaznim nagovorom k menjavi službe poziva tiste, ki iščejo povezane ekipe, nova znanja in izkušnje ter možnosti in priložnosti za svoj (karierni) potencial.

S kampanjo Lidl Slovenija izpostavlja za delovni mesti skladiščnika (m/ž) in prodajalca (m/ž) ključne ugodnosti, in sicer nadpovprečno plačo v panogi, zaposlitev za nedoločen čas, kot ključnega pa izpostavlja tudi 36 ur, kot poln delovni čas.

Pri tem so na vizualije vključili zaposlene Lidla Slovenija, ki sicer izhajajo iz prepoznanega sloga blagovne znamke delodajalca, ki jo je agencija Yin + Young še dodatno nadgradila s sloganoma: »Čas je, da nehaš zapravljati svoj potencial« in »Čas je, da nehaš skladiščiti svoj potencial«.

potencial

Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, oglaševanje na družbenih omrežjih, uporaba lastnih medijev, radijsko oglaševanje

Vodja projekta: Nika Grašič

Člani ekipe: Sara Habjan, Tanja Knez, Veronika Šavrič, Robert Gornik, Špela Kregar, Anita Srac, Tina Cipot in Kornelija Švab

Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog

Kreativni direktor: Domen Husu

Umetniški direktor: Samo Muhič

Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog

Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek

Izvedbeni oblikovalec: Gašper Bregar

Digitalna agencija: Bid Bid

Starejši svetovalec: Gal Kočar

Medijski specialist: Uroš Šprah

Medijska agencija: OMD

Začetek akcije: september 2022

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji