A1
Opaženo

Popolna svoboda gledanja

Grey Ljubljana je za A1 Slovenija ustvaril komunikacijsko akcijo, ki gledalcem omogoča, da svoje najljubše vsebine gledajo po svoje.

Kratek opis akcije: V A1 Slovenija poudarjajo, da so časi, ko je bilo spremljanje najljubših video vsebin mogoče le prek televizorja, mimo. Akcija je tako namenjena vsem, ki filme in serije spremljajo med namakanjem v banji, britjem brade, kuhanjem ali zlaganjem perila. Zato so pripravili ponudbo neomejenega interneta ob izbiri poljubne spletne videoteke in tako uporabnikom omogočili popolno svobodo gledanja vsebin.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, radio, interni kanali, prodajna mesta

Predstavniki naročnika: Irena Čotar, Mojca Goršič, Anja Bogataj, Katja Vidovič in Rok Zagruševcem

Vodja projekta v agenciji: Nina Bergoč

Direktorica naročnika: Amadea Šoln

Strateška direktorica: Špela Žorž

Kreativna direktorja: Luka Bajs in Petra Krulc

Tekstopiski: Kaja Elsner in Eva Gradišnik

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalca: Andraž Grulja in Urška Kos

Filmska produkcija: Kinomotel

Režiser:Miha Mlaker

Direktor fotografije: Sven Pepeonik

Postprodukcija: Art Rebel 9

Zvočna obdelava: Studio 100

Fotograf: Peter Giodani

Družbena omrežja: Mediodrom

Medijska agencija: Grey Ljubljana

Vodji medijskih projektov: Juna Neubauer in Asja Matijevec

Vodja spletnih medijskih projektov: Tina Koren

Trajanje akcije: december 2019

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji