zz
Opaženo

Poli predstavlja POLIhits

Futura DDB in Poli sta zasnovala projekt POLIhits, interaktivno platformo, na kateri lahko vsak ustvari svoj glasbeni »hit recept«.

Kratek opis akcije: Med vsemi skladbami, zbranimi na platformi, bo Poli v sodelovanju z Mercatorjem in msosesko.tv izbrala tri zmagovalce, katerih jedi bodo uvrščene na police Mercatorjevih trgovin.

Glavno sporočilo kampanje je »Vsi po svoje nori na Poli«, saj ima vsak svoj najljubši Poli recept – nekateri jo imajo najraje v kajzerici z majonezo, drugi jo popečejo na ponvi in dodajo v takose, tretji pa zagovarjajo tezo, da je Poli najboljša pohana. A vsi oboževalci so enotni v enem – svojo različico Poli glasno zagovarjajo. Zato jim je Poli tokrat dala glas – dobesedno – in ustvarila aktivacijo POLIhits. Digitalna aktivacija POLIhits uporabnikom omogoča, da ustvarijo personalizirane glasbene hite. Vse, kar morajo storiti, je to, da zapišejo svoj najljubši Poli recept, izberejo glasbeni žanr – in z enim klikom nastane njihov POLIhit recept s personalizirano podobo.

V prvih tednih kampanje so uporabniki ustvarili že več kot 1.000 POLIhitov, kampanja pa še vedno traja. Izbor zmagovalcev poteka v prvi slovenski POLIbitki na brezplačni vsebinski platformi msoseska.tv. Oddaja je primarno zasnovana za družbena omrežja sodelujočih podjetij, saj želi vključiti širok spekter gledalcev vseh starostnih skupin. Vsebine so objavljene na platformah Instagram, Facebook in TikTok, s čimer dosegajo raznoliko občinstvo. Za končno nagrado v višini 1.000 evrov se bodo tekmovalci potegovali pred strokovno žirijo, v kateri so eden od najuspešnejših slovenskih TikTokerjev Blaž Vižintin (el_Vixa), priljubljena kulinarična vplivnica in kuharska mojstrica Ana Žontar ter pevka, voditeljica in učiteljica petja Flora Ema Lotrič. Najboljši trije POLIhiti bodo dobili priložnost, da so njihovi izdelki umeščeni na police Mercatorjevih trgovin, avtorji pa bodo torej nagrajeni z denarnimi nagradami.

Prvi dve epizodi si že lahko ogledate na večkrat nagrajeni platformi M Soseska:

zz

Elementi akcije: digitalna aktivacija, digitalno oglaševanje, radijska aktivacija, aktivacije z vplivneži, msoseska

Predstavniki naročnika: Hrvoje Filipič, Barbara Stopinšek, Nino Planinšek

Predstavnice Mercatorja: Kristina Gregorc, Majda Vodopivec in Urška Kovačič

Agencija: Futura DDB

Direktorica projekta v agenciji: Tjaša Penko

Kreativna direktorica: Tina Križaj

Tekstopiski: Katarina Ferk in Tina Križaj

Umetniški direktor: Matt Penko

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Vodja digitalnega projekta: Gregor Čič

Vodja razvoja: Žiga Pavlin

Oblikovalec: Strahinja Jovanović

Medijski agenciji: Media Publikum in Pristop media

Potek akcije: od marca 2025 do septembra 2025

Intervju

Sanja Likar
14. 06. 2025

S Sanjo Likar, generalno vodjo marketinga za regijo Srednje in Vzhodne Evrope pri…

Tako hiter, kot je razvoj tehnologij, so tudi spremembe na trgu hitre in dinamične. Zato preprosto moramo biti v koraku s časom, da lahko spremembe…

smash
13. 06. 2025

Gostinska blagovna znamka SMASH, ki jo razvijajo Vuk Greganović, Tom Jaki in Aleš Prestor…

bbb
07. 06. 2025

»Delo v agenciji ni za vsakogar. Je nadpovprečno dinamično in polno sprememb. Nove…

»V času, ko je ves svet povezan, ko je kanalov praktično neskončno in ko se nam obeta precejšnja inflacija vsebin, ki jih poganja umetna inteligenca…

Naši avtorji