city park
Opaženo

Poletje v Cityparku

Citypark je v sodelovanju z agencijo Sonce.net pripravil komunikacijsko akcijo, ki obeležuje začetek poletja in nakupovalne sezone 2020 v nakupovalnem središču Citypark.

Kratek opis akcije: Z oglasnimi sporočili vsem ljubiteljem nakupovanja sporočajo, da je v Cityparku ponovno odprtih vseh 125 trgovin in lokalov, in jih vabijo k poletnim nakupom s posebnimi akcijami in ugodnostmi. Zasnova je poletno igriva, asociira na prosti čas, vroče poletne dni, modo in brezskrbnost.

city park poletje

Elementi akcije: tiskani oglasi, oglaševanje na digitalnih zaslonih, spletne pasice, družbeni mediji

Predstavnica naročnika: Maja Vidmar

Kreativna direktorica, tekstopiska in vodja projekta v agenciji: Nina Dinjaški

Umetniška direktorica in oblikovalka: Urša Hočevar

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji