z
Opaženo

Poletje športnih prenosov v BTC Cityju

BTC City in agencija Saatchi&Saatchi Ljubljana sta ustvarila kampanjo, v kateri vabita športne navdušence, naj si velike športne dogodke to poletje ogledajo v Kulinaričnem parku.

Kratek opis akcije: V športno obarvano poletje so v BTC Cityju vstopili s promocijsko kampanjo Poletje športnih prenosov, s katero vse športne navdušence med 12. junijem in 11. avgustom 2024 vabijo, da za svoje favorite pesti stiskajo v njihovem Kulinaričnem parku oziroma Street foodu. Glavni vizual kampanje predstavlja preplet osrednjih športnih dogodkov tega poletja, ki jih dopolnjujejo živahna navijaška evforija, druženje in široka kulinarična ponudba. Prenose, ki potekajo v živo, spremljajo navijaško vzdušje, nagradne igre, glasbeni ritmi, obiskovalci pa se lahko tudi sami preizkusijo v različnih športnih igrah. Pri BTC Cityju so o komunikacijski akciji povedali: »Z dogajanjem smo povezali svoje partnerje iz različnih segmentov na območju BTC City Ljubljana: športne organizacije, ponudnike športne opreme, hrane in pijače, ponudnike avdio in video tehnike ter tudi športne in kulturne organizacije in posameznike, ki jih družba BTC sponzorira.«  Navijaško dogajanje v Kulinaričnem parku BTC Cityja poteka pod sloganom »Spodbujaj, navijaj, uživaj!«

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, radijski oglas, tiskani oglasi, talne nalepke, nalepke na mizah na Tržnici BTC City, družbena omrežja, oglaševanje v dvigalih, prikazovalniki safety point, spletna stran

Predstavniki naročnika: Sašo Bertoncelj, Eva Posedel, Sara Bogomolec in Janja Furjan

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič

Izvedbeno oblikovanje: Sanja Biščan in Nina Hojnik

Trajanje akcije: poletje 2024

z

z

z

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji