Philips Slovenija
Opaženo

Pokaži zobe

Dejstvo, da kar 51 odstotkov ljudi skriva svoj nasmeh, je povod za kampanjo, s katero Philips Slovenija in agencija THE OTHER spodbujata ljudi, naj pokažejo zobe – nepopolnosti, nečistočam in občutljivosti.

Kratek opis akcije: V današnji dobi popolnih nasmeškov kar 51 % ljudi skriva svoje zobe, saj se ob tem počutijo nelagodno*. Oglaševalska akcija »Pokaži zobe« ta trend spreminja, saj spodbuja posameznike k samozavestnemu izražanju svojih nasmeškov, ne glede na njihove nepopolnosti. »Osnovno sporočilo kampanje je, da je vsak zdrav ter čist nasmeh unikaten in lep. Naravna lepota izhaja iz nas samih in predstavlja samozavest, unikatnost, skrb za zdravje in navsezadnje nasmeh, ki ga pokažemo iskreno, brez zadržkov in iz srca. Pokaži zobe ni le slogan, ampak spodbuda vsem, da se zoperstavijo negativnim vplivom in samozavestno pokažejo svoje (zdrave) zobe,« so razložili v agenciji THE OTHER.                

KOMU PA TI POKAŽEŠ ZOBE?

V okviru kampanje so udeleženci preko promocij prejeli tabletke za odkrivanje zobnih oblog, delili svoje zgodbe in v nagradni igri na Instagramu odgovarjali na vprašanje »Komu pokažeš zobe?«. Kampanja je tako dosegla visoko vključenost uporabnikov in prejela veliko pozitivnih komentarjev, ki so razkrivali zabavne razloge ter življenjske izkušnje.

Udeležence, ki so podali najbolj ganljive ali zanimive komentarje, so povabili k sodelovanju v drugem delu kampanje. V kratkih videoposnetkih na družbenih omrežjih so spregovorili o tem, komu pokažejo zobe in kakšen je njihov odnos do ustne higiene, na velikih oglasnih plakatih pa samozavestno pokazali svoj nasmeh pred vso Slovenijo.

(*National smile month survey, Oral Health Foundation, 2019)

phi

philips9

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, družbena omrežja, digitalno oglaševanje

Predstavnici naročnika: Ivana Nedić in Margareta Špoljar

Vodja projekta: Valerija Oblak

Kreativna zasnova: Tina Mentol

Oblikovalca: Anja Grabar in Žan Mlinarič

Fotograf: Robert Ribič

Snemalka: Urška Miklič

Ličenje: Maja Železnik

Video urednik: Žan Vončina

Tekstopisje: Darja Štukelj Rus

Oglaševanje: Philips Slovenija

Zunanje oglaševanje: Europlakat

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji