tam tam
Opaženo

Podatki so lahko zanimivi

TAM-TAM je za Statistični urad Republike Slovenije (SURS) pripravil plakatno kampanjo za 3. Evropske statistične igre za srednje šole.

Kratek opis akcije: Poleg osnovnega poslanstva slovenskega statističnega urada, ki je zagotavljanje statističnih podatkov o stanjih in gibanjih na ekonomskem, demografskem in socialnem ter okoljskem področju, SURS organizira tudi dijaško tekmovanje v statistiki. Cilj plakatne kampanje je tako aktivirati in spodbuditi dijake k prijavi na tekmovanje za 3. Evropske statistične igre.

»S tremi variacijami oziroma različicami tipografsko enostavnega plakata z drznejšimi in zanimivimi trditvami v obliki statističnih podatkov, želimo ciljno skupino pritegniti k branju za njih relevantnih sporočil in posledično k prijavi. S premišljeno distribucijo, smo poiskali tudi vse interesne točke, kjer se skupine srednješolcev zadržujejo oz. družijo, da bi dvignili učinkovitost kampanje po Ljubljani in Mariboru,« pravijo v družbi TAM-TAM.

podatki1

podatki2

podatki3

Elementi akcije: TAM-TAM mestni plakati

Predstavnica naročnika: Simona Klasinc

Vodja projekta in razvoj koncepta: Simona Korošec

Koncept in oblikovanje: Blaž Krump

Produkcija: TAM-TAM

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji