sž
Opaženo

Podaj žogo za dobro ekipno delo

Slovenske železnice z novo spletno kampanjo sporočajo, kako pomembno je dobro ekipno delo. Ne samo v športu, ampak tudi na delu, v družini in med prijatelji.

Kratek opis akcije:

Slovenske železnice so sodelovanje z Rokometno zvezo Slovenije povezale v spletno kampanjo »Podaj žogo za dobro ekipno delo«. »Poleg pomena trajnostnih poti z vlakom za naše okolje in družbene odgovornosti v podporo slovenskemu športu s kampanjo sporočamo tudi, kako pomembno je dobro ekipno delo, tako v športu kot tudi na delu, v družini in med prijatelji,« pravijo snovalci akcije.

Ideja in kreativna zasnova projekta sta nastali v interni ekipi sodelavcev družbe Slovenske železnice in SŽ-Potniški promet. Promocijski spot so posneli na dan odhoda slovenske rokometne reprezentance na svetovno prvenstvo v Zagrebu, kamor so se rokometaši odpravili kar z vlakom. Z akcijo so želeli poudariti pomembnost trajnostnega, varnega in sproščenega prevoza z vlaki.

Kot del tega sporočanja so na Facebookovem profilu Slovenskih železnic (Grem z vlakom) aktivirali nagradno igro »Podaj žogo«, v kateri bodo nagrajencu podelili rokometno žogo s podpisi reprezentantov, ki so jo uporabili med snemanjem videa. 

sž

Elementi akcije: družbena omrežja

Predstavnici naročnika: Jelena Jerin in Tanja Rotovnik (Slovenske železnice)

Vodja projekta: Črt Snoj (Slovenske železnice)

Kreativna direktorja in tekstopisca: Tanja Rotovnik (Slovenske železnice) in Uroš Zierer (SŽ-Potniški promet)

Oblikovalec in režiser: Ven Jemeršić

Produkcijska hiša: Supermarket production

Trajanje akcije: v času svetovnega prvenstva v moškem rokometu 2025 (15. januar 2025 do 3. februar 2025)

Intervju

Sanja Likar
14. 06. 2025

S Sanjo Likar, generalno vodjo marketinga za regijo Srednje in Vzhodne Evrope pri…

Tako hiter, kot je razvoj tehnologij, so tudi spremembe na trgu hitre in dinamične. Zato preprosto moramo biti v koraku s časom, da lahko spremembe…

smash
13. 06. 2025

Gostinska blagovna znamka SMASH, ki jo razvijajo Vuk Greganović, Tom Jaki in Aleš Prestor…

bbb
07. 06. 2025

»Delo v agenciji ni za vsakogar. Je nadpovprečno dinamično in polno sprememb. Nove…

»V času, ko je ves svet povezan, ko je kanalov praktično neskončno in ko se nam obeta precejšnja inflacija vsebin, ki jih poganja umetna inteligenca…

Naši avtorji