tolmac
Opaženo

Pobuda Gledališki tolmač

Agencija Grey Ljubljana je v sodelovanju z Društvom gluhih in naglušnih Ljubljana ob podpori NLB zasnovala pobudo, ki slovenska gledališča približuje gluhim.

Kratek opis akcije: »Pobuda Gledališki tolmač gluhim omogoča ogled stalnih predstav na odrih največjih slovenskih gledališč, ki so bile doslej na voljo le slišečemu občinstvu. Tolmači in igralci v enem gledališka dela naravnost z odra tolmačijo v slovenski znakovni jezik in tako gluhim v občinstvu pričarajo edinstveno izkušnjo spremljanja stalnih predstav hkrati s slišočimi,« so akcijo opisali v agenciji Grey Ljubljana.

Predstavnika nosilca pobude: Gorazd Orešnik in Tine Jenko (Društvo gluhih in naglušnih Ljubljana)

Predstavnika podpornika projekta: Andrej Krajner in Ana Herman (NLB)

Idejna zasnova pobude: Grey Ljubljana

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativni direktorji in tekstopisci: Katja Petrin Dornik, Petra Krulc in Luka Bajs

Umetniški direktor: Matija Primc

Strateška direktorica: Špela Žorž

Direktorica projekta: Dunja Budair Prelog

Vodji projekta: Teja Rajšp in Špela Vuga

Strategija in upravljanje nastopa na družbenih omrežjih: Monika Habjanič (Grey Ljubljana) in Ajda Silič Žemva (NLB)

Skrbnica vsebin: Sabrina Slak

Oblikovalci: Hana Domijan, Andraž Grulja in Urška Kos

PR agencija: Taktik

Produkcija (video in fotografija): Studio Multipraktik

Izdelava spletne strani: Belak

Ostali sodelavci: Karin Brumen, Nataša Kordiš, Natalija Spark in Martin Klepec (gledališki tolmači), Lada Lištvanova iz Društva gluhih in naglušnih Ljubljana (strokovna pomoč in režija tolmačenja)

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji