visa
Opaženo

Plačujte varno na spletu

V agenciji Saatchi&Saatchi so lokalizirali televizijske oglase in zasnovali aktivacije za povečanje zaupanja v spletna plačila s plačilnimi karticami Visa, ki omogočajo zavarovane transakcije.

Kratek opis akcije: Trend plačevanja spletnih nakupov po povzetju se v letošnjem letu počasi obrača v korist plačevanja s plačilno kartico. Z oglaševalsko akcijo »Plačujte varno na spletu« so zato ozaveščali potrošnike, da so plačila s kartico Visa enostavna, hitra in varna s sistemom 3D Secure.

visa

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalni zunanji oglasi, spletni oglasi, oglasi na družbenih omrežjih, digitalni oglasi na prodajnih mestih

Predstavnik naročnika: Martin Živković

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodja projekta v agenciji: Petra Hočevar

Kreativni direktor: Aleš Kočevar

Tekstopisec: Klemen Bobnar

Umetniška direktorica: Jasna Vejselovič

Izvedbeni oblikovalec: Siniša Šafarić

Avtor televizijskega oglasa: Publicis Romania

Lokalna video produkcija: Kerozin

Lokalna avdio produkcija: Matjaž Zdešar

Medijska agencija: Starcom

Trajanje akcije: september 2020

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji