pir
Opaženo

Pir - Nekateri preprosto ne dojamejo.

Slovenska butična pivovarna Mali grad se predstavlja s svojim prvim oglasom, ki so ga zasnovali v agenciji Squareme.

Kratek opis akcije: Agencija je imela nalogo na zabaven in atraktiven način ljudi opozoriti na pivo Mali grad. Dogajanje oglasa so postavili v devetdeseta leta prejšnjega stoletja. Nastal je nostalgičen video, v katerem ima seveda glavno vlogo craft pivo.

»Ko je padla ideja za scenarij, se je razvila tudi režijska zasnova. Tako smo se odločili za portretno fotografijo, ki se najbolje obnese v 4:3 formatu ter obenem pooseblja devetdeseta leta. Ta format pa se odlično obnese tudi v današnji dobi »kvadratnih« videov na družbenih omrežjih. Tako je nastala končna podoba videa, kjer stil služi vsebini. Seveda pa so v povsem avtorskem videu nujni tudi avtorski zvočni efekti! Rezultat je zabaven in odPIRjen spletni oglas – a dojamete?,« pojasnjujejo v agenciji.

Elementi akcije: spletni video oglas

Predstavnik naročnika: Anja in Urban Florjančič

Vodja projekta v agenciji: Sebastjan Oblak

Kreativni direktor: Luka Štigl

Produkcijska hiša: Squareme

Režiser: Luka Štigl

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji