pir
Opaženo

Pir - Nekateri preprosto ne dojamejo.

Slovenska butična pivovarna Mali grad se predstavlja s svojim prvim oglasom, ki so ga zasnovali v agenciji Squareme.

Kratek opis akcije: Agencija je imela nalogo na zabaven in atraktiven način ljudi opozoriti na pivo Mali grad. Dogajanje oglasa so postavili v devetdeseta leta prejšnjega stoletja. Nastal je nostalgičen video, v katerem ima seveda glavno vlogo craft pivo.

»Ko je padla ideja za scenarij, se je razvila tudi režijska zasnova. Tako smo se odločili za portretno fotografijo, ki se najbolje obnese v 4:3 formatu ter obenem pooseblja devetdeseta leta. Ta format pa se odlično obnese tudi v današnji dobi »kvadratnih« videov na družbenih omrežjih. Tako je nastala končna podoba videa, kjer stil služi vsebini. Seveda pa so v povsem avtorskem videu nujni tudi avtorski zvočni efekti! Rezultat je zabaven in odPIRjen spletni oglas – a dojamete?,« pojasnjujejo v agenciji.

Elementi akcije: spletni video oglas

Predstavnik naročnika: Anja in Urban Florjančič

Vodja projekta v agenciji: Sebastjan Oblak

Kreativni direktor: Luka Štigl

Produkcijska hiša: Squareme

Režiser: Luka Štigl

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji