Petrol
Opaženo

Petrolova komunikacijska akcija ob odprtju vetrne elektrarne Ljubač

Ob uradni otvoritvi Ljubača, novega vetrnega parka Petrola, so v podjetju pripravili zanimivo komunikacijsko akcijo, v kateri sporočajo, da se podjetje energetsko preobraža in že danes s celovitimi energetskimi rešitvami prispeva k razogljičenju družbe.

Komunikacijsko akcijo ob otvoritvi so v Petrolu pospremili na zunanjih oglasnih površinah, z videovsebinami v različnih formatih in na različnih kanalih – na spletni strani, družbenih omrežjih, pa tudi na prodajnih mestih in v interni komunikaciji.

Videovsebine gradijo zavedanje o Petrolovem delovanju za nizkoogljično prihodnost, hkrati pa promovirajo čisto in obnovljivo vetrno energije ter kažejo, kako delujejo vetrne elektrarne. Z obsežnim vsebinskim delom so nadgradili tudi kreativne rešitve. Ta del vsebuje članke v tiskanih medijih in na spletu, objave na družbenih omrežjih in spletnih straneh ter zunanje oglaševanje.

Del komunikacijske akcije tudi hologram

V duhu digitalizacije so z zunanjim partnerjem izdelali tudi hologram, ki orisuje vetrno elektrarno in je na ogled v poslovni stavbi podjetja v Ljubljani, razloži Damjan Sinigoj iz Petrolovega oddelka za marketing.

»Vlaganje v energijo iz obnovljivih virov je namreč ena od strateških usmeritev Petrola. Ne nazadnje bomo v podjetju do leta 2025 za zeleni prehod namenili kar tretjino skupnega investicijskega potenciala. V okviru skupine Petrol tako že deluje več kot 30 manjših sončnih elektrarn, 6 malih hidroelektrarn, po novem pa tudi dve vetrni elektrarni, Ljubač in Glunča. Zagotavljata okolju prijazno elektriko, ki lahko napaja kar 45.000 povprečnih gospodinjstev,« zaključi Sinigoj.

Naročnik: Petrol d.d.

Vodja projekta: Damjan Sinigoj

Tekstopiski: Urša Primožič, Klavdija Godler

Oblikovanje: Nik Causevig, Matevž Paternoster

Direktor naročnika in projekta: Mojca Avšič, direktorica marketinga

Video produkcija: Dobre Zgodbe, komuniciranje za tretje tisočletje, d.o.o.

Medijski zakup: Petra Oplotnik, Nina Smonig Grnjak, Tamara Turnšek

Video o vetrni elektrarni Ljubač, ki ga predvajajo na vseh prodajnih mestih skupine Petrol v regiji:

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji