Petrol
Opaženo

Petrolova komunikacijska akcija ob odprtju vetrne elektrarne Ljubač

Ob uradni otvoritvi Ljubača, novega vetrnega parka Petrola, so v podjetju pripravili zanimivo komunikacijsko akcijo, v kateri sporočajo, da se podjetje energetsko preobraža in že danes s celovitimi energetskimi rešitvami prispeva k razogljičenju družbe.

Komunikacijsko akcijo ob otvoritvi so v Petrolu pospremili na zunanjih oglasnih površinah, z videovsebinami v različnih formatih in na različnih kanalih – na spletni strani, družbenih omrežjih, pa tudi na prodajnih mestih in v interni komunikaciji.

Videovsebine gradijo zavedanje o Petrolovem delovanju za nizkoogljično prihodnost, hkrati pa promovirajo čisto in obnovljivo vetrno energije ter kažejo, kako delujejo vetrne elektrarne. Z obsežnim vsebinskim delom so nadgradili tudi kreativne rešitve. Ta del vsebuje članke v tiskanih medijih in na spletu, objave na družbenih omrežjih in spletnih straneh ter zunanje oglaševanje.

Del komunikacijske akcije tudi hologram

V duhu digitalizacije so z zunanjim partnerjem izdelali tudi hologram, ki orisuje vetrno elektrarno in je na ogled v poslovni stavbi podjetja v Ljubljani, razloži Damjan Sinigoj iz Petrolovega oddelka za marketing.

»Vlaganje v energijo iz obnovljivih virov je namreč ena od strateških usmeritev Petrola. Ne nazadnje bomo v podjetju do leta 2025 za zeleni prehod namenili kar tretjino skupnega investicijskega potenciala. V okviru skupine Petrol tako že deluje več kot 30 manjših sončnih elektrarn, 6 malih hidroelektrarn, po novem pa tudi dve vetrni elektrarni, Ljubač in Glunča. Zagotavljata okolju prijazno elektriko, ki lahko napaja kar 45.000 povprečnih gospodinjstev,« zaključi Sinigoj.

Naročnik: Petrol d.d.

Vodja projekta: Damjan Sinigoj

Tekstopiski: Urša Primožič, Klavdija Godler

Oblikovanje: Nik Causevig, Matevž Paternoster

Direktor naročnika in projekta: Mojca Avšič, direktorica marketinga

Video produkcija: Dobre Zgodbe, komuniciranje za tretje tisočletje, d.o.o.

Medijski zakup: Petra Oplotnik, Nina Smonig Grnjak, Tamara Turnšek

Video o vetrni elektrarni Ljubač, ki ga predvajajo na vseh prodajnih mestih skupine Petrol v regiji:

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji