Petrol GO
Opaženo

Petrol GO: Skeniraš, plačaš, greš!

Petrol je svojim kupcem predstavil novo storitev, za katero pravijo, da prinaša svež korak v smeri brezstičnega nakupovanja, v Agenciji 101 pa so zasnovali kampanjo, ki hitri nakup tudi hitro približa potencialnim uporabnikom.

Kratek opis akcije: »Hitri nakup je nova funkcija aplikacije Petrol GO, ki uporabnikom podari najvrednejšo valuto, čas. S tem v mislih smo v agenciji zasnovali serijo videooglasov, v katerih protagonist Uroš Bitenc brzi med policami in s hitrim nakupom hitro rešuje svoje izzive. Eksponentno naraščajoče število gostov? Božična darila ali piškoti v zadnjem trenutku? Zamujanje na nogometno tekmo? Skeniraš, plačaš, greš!« pravijo.

Uroš Bitenc vse bodoče uporabnike pozdravlja tudi s plakatov ob bencinskih servisih in jih vabi, da sodelujejo v nagradni igri z bogatimi nagradami.

Elementi akcije: spletni videooglasi, zunanje oglaševanje, nagradna igra v aplikaciji

Predstavniki naročnika: Andreja Lukež, Vesna Zavrnik Pulević, Neža Berdajs, Maruša Vindiš in Petra Oplotnik

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Direktorica projekta: Kaja Gabrijelčič

Vodja projekta: Minela Jelečević

Strateginja za vsebinske platforme: Hana Klemen Godina

Tekstopisec: Tit Lončar

Umetniški direktor: Miha Grobler

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Oblikovalki: Ivana Katarina Milinković in Ajla Avdić

Produkcija: XO Studio

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji