petarde
Opaženo

Petarde? Ne, hvala!

Agencija Luna \TBWA in TAM-TAM sta že četrto leto združila moči in ustvarila vseslovensko ozaveščevalno akcijo »Petarde? Ne, hvala!«.

Kratek opis akcije: V letošnji akciji so se sporočilno vrnili k osnovnemu problemu pokanja petard – to je k prestrašenim (domačim) živalim. Še vedno namreč velja, da ljudje ne razumejo stiske, stresa in strahu, ki ga živali občutijo med glasnim prazničnim veseljačenjem.

Marsikatera žival se s takšno stisko ne zna soočiti, zato želi prestrašena poiskati varen in tih kotiček, kar nemalokrat privede do tega, da pobegne. V letošnji akciji so zato predstavili resnične zgodbe ljudi in njihovih ljubljenčkov, ki so zaradi pokanja petard pobegnili od doma.

»Verjamemo, da je potrebno odnos do petard začeti oblikovati že v mladih letih, zato smo za slovenske osnovne šole pripravili delovne liste, ki bodo sporočilo akcije na razumevajoč in vključujoč način približali tudi tistim, na katerih svet stoji. Idejo smo prenesli tudi v digitalni svet in s portalom Joongla ustvarili zanimive vsebine, s katerimi smo sporočilo razširili tudi med starejše otroke in najstnike,« pravijo snovalci akcije.

Pobudi se je pridružil tudi Lidl Slovenija in skupaj so ustvarili gverilsko akcijo pred izbranimi trgovinami. Na izbrana »parkirišča za kužke« so pripeli strgane povodce in tako opozarjali na problematične posledice pokanja petard in pobeglih živali.

Akcijo so letos dodatno nadgradili s posebno aktivacijo, kjer bodo skupaj s partnerji in sponzorji projekta odstopili svoje kanale in pomagali pri iskanju izgubljenih živali. Zato lahko vsi, ki vam v tem času pobegne ljubljenček, pišete na pogresani@tam-tam.si in pomagali vam bodo razširiti vaš glas. Tej akciji so se pridružili tudi Lidl, Petrol, A1, Joonglaa, NLB, Zavarovalnica Triglav, Valicon, Media Bus in Luna \TBWA.

petarde1

petarde2

petarde3

Elementi akcije: zunanje, televizijsko in radijsko oglaševanje, oglaševanje na avtobusih, digitalno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, promocijska gradiva, ciljana komunikacija za otroke

Predstavniki naročnika: Nataša Sedminek, Damjan Koren, Tamara Smolej in Simona Korošec

Vodji projekta: Petra Noterzberg in Rok Travižan

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalca: Miha Avsenik in Ivan Todorović

Odnosi z javnostmi: Tamara Smolej

Ostali sodelujoči: Radio Študent

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji