fedora
Opaženo

Pet Nat Fedora

Agencija Pristop je za Hišo avtohtonih vin Fedora oblikovala novo etiketo za vino Pet Nat.

Kratek opis akcije: Izhodišče kreativne zasnove je v posebnosti Pet Nat vina v povsem naravnem postopku pridelave, zaradi katere je sprva povsem motno, nato pa se sčasoma popolnoma zbistri. In ravno ta lastnost je narekovala zasnovo z motivom mornarja ter njegovim manjkajočim očesom, ki pa ob bližnjem pogledu razkrije, kaj skriva globoko v ozadju svojega spomina in steklenice. »Da pa ob prebranem ne boste le nemočno begali s pogledom, vam v branje priporočamo spremljajočo zgodbo, ki bo razbesnela nevihto vaše domišljije in vas povabila v nedrje Fedorinih skrivnosti,« pojasnjujejo v agenciji.

Elementi akcije: embalaža

Naročnik: Fedora, hiša avtohtonih vin

Agencija: Pristop             

Predstavnika naročnika: Valter Kobal in Mojca Tiršek

Direktor projekta v agenciji: Damjana Grošelj

Kreativni direktor: Matija Kocbek

Umetniška direktorja: Barbara Podlogar in Matija Kocbek

Tekstopisec: Peter Zabret

Oblikovalec: Samo Jarc

Ilustrator: Matija Kocbek

Produkcija: Primož Korošec

Čas trajanja akcije: 1. februar 2019

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji