pečjak
Opaženo

Pekarna Pečjak: Svaljki-cmoki-štruklji

Agencija F2 je za Pekarno Pečjak zasnovala oglaševalsko akcijo, v kateri so želeli poudariti, kako preprosta je priprava zamrznjenih izdelkov.

Kratek opis akcije: »Med izdelki Pekarne Pečjak imajo posebno mesto zamrznjeni izdelki. Poleg vrhunskih sestavin, iz katerih so narejeni, je njihova največja prednost ta, da si jih tudi v največji naglici lahko pripravimo hitro in povsem enostavno, kar je bilo eno od ključnih sporočil, ki jih je naročnik želel izpostaviti,« pravijo snovalci akcije. Ko so začeli snovati kreativno rešitev, so se zato odločili, da bodo to sporočilo povedali kar skozi otroške oči. »Otroci namreč v resnici najboljše vedo, kaj je zares preprosto,« dodajajo.

Elementi akcije: televizijski oglas in zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih

Medijska agencija: F2

Predstavnica naročnika: Maja Maroša

Vodji projekta v agenciji: Tatjana Pavlič Fekonja in Tomaž Cör

Tekstopiska: Mateja Arnež

Oblikovalec: Rado Zupan

Videoprodukcija: Matjaž Hančič

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji