izbor svit
Opaženo

Pametno je poskrbeti za svojo rit

V agenciji Sonce.net so zasnovali komunikacijsko akcijo za osveščanje ciljne skupine o Programu Svit.

Kratek opis akcije: V okviru akcije z izstopajočo vizualno podobo, neposrednim, hudomušnim nagovorom in navajanjem zanimivih podatkov o preprečevanju oziroma uspešnosti zdravljenja ob zgodnjem odkritju bolezni, raka debelega črevesa in danke, vabijo moške in ženske med petdesetim in štiriinsedemdesetim letom, da se odzovejo na vabilo programa.

svit2

svit1

svit3

svit4

Elementi akcije: serija televizijskih oglasov, statični in animirani zasloni v zdravstvenih ustanovah, svetlobne oglasne vitrine, plakati, spletni oglasi, Facebook objave, nagradna igra

Predstavnica naročnika: Špela Fistrič 

Kreativna direktorica in tekstopiska: Nina Dinjaški

Umetniška direktorica: Urša Hočevar

Oblikovalki: Urša Hočevar in Milica Živanović

Vodja projekta v agenciji: Sebastijan Pregelj

Produkcijska hiša: Zavod LAB07

Režiser: Miha Kačič

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji