paloma izbor2
Opaženo

Paloma navdihuje z nežnostjo

V agenciji Saatchi & Saatchi Ljubljana so za Palomo zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri poudarjajo »otipljivo prednost« Palominih izdelkov.

Kratek opis akcije: Paloma s tehnološkimi inovacijami v procesu proizvodnje izboljšuje kakovost svojih izdelkov, ki se odraža predvsem v čutni mehkobi papirja in nežnosti na otip. »To otipljivo prednost poudarja nova serija kratkih video sporočil na družbenih omrežjih, ki opominja na trenutke nežnosti okoli nas, s katerimi se srečujemo vsak dan,« pravijo snovalci akcije.

paloma3

Elementi akcije: serija video objav na družbenih omrežjih

Predstavnice naročnika: Aleksandra Muster, Manca Kravina in Mojca Cvajdik

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač    

Direktorica projekta: Neža Kašnik

Digitalna strateginja: Petra Hočevar

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativni direktor: Aleš Kočevar

Tekstopisca: Aleš Kočevar in Gabrijela Vrbnjak (MSL)

Umetniška direktorica: Jasna Vejselović

Spletni umetniški direktor: Matjaž Škufca

Video produkcija: Kerozin

Medijski zakup: iPROM

Trajanje akcije: april-junij 2021

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji