merkur
Opaženo

Osvežena podoba na Merkurjevih prodajnih mestih

Po prenovi vizualne podobe znamke Merkur so uporabo ključnih elementov nove podobe začela prevzemati tudi prodajna mesta.

Kratek opis akcije: Glavno vodilo pri osveževanju je bilo vnesti več vizualne kode znamke in hkrati prečistiti ter poenostaviti usmerjevalno-označevalna sporočila ter vzpostaviti semantično strukturo in hierarhijo med splošnimi informacijami in komercialnimi sporočili.

»Rezultat je celostno berljivejši sistem in optično bolj urejena trgovina, kjer bolj izstopa prodajni asortiman kot pa številna sporočila,« pojasnjujejo v Publicisu, kjer so se podpisali pod prenovo.

merkur

merkur

merkur

merkur

Elementi akcije: prodajna mesta

Predstavniki naročnika: Lidija Rakuša, Manuela Piškur in Peter Petač

Agencija: Publicis Slovenia

Direktor projekta v agenciji: Peter Došen

Direktorica strategije in planiranja: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek 

Umetniška direktorja: Petja Montanez in Matt Penko

Oblikovalec: Robert Lupše

Vodja projekta v agenciji: Sara Kravanja

Tekstopisec: Marko Senegačnik

Avtor: Publicis Slovenia

Naročnik: Merkur trgovina

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji