ora
Opaženo

Ora Brez sladkorjev

Blagovna znamka Ora različico brezalkoholne pijače brez sladkorja oglašuje s komunikacijsko akcijo, v kateri ni več »sladkih fantov« Orarajev.

Kratek opis akcije: »Nič več sladki fantje, Oraraji tokrat s svojim bendom in novo Oro, z enako »hudim« okusom pomaranče, a brez sladkorjev. Z akcijo smo želeli podpreti lansiranje novega proizvoda Ora Brez sladkorjev, ki je logična posledica trendov na trgu,« pravijo v Radenski.

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, prodajna mesta, vzorčenje

Medijska agencija: AM Komunikacije

Predstavniki naročnika: Egle Wehle, Ivana Fočić in Primož Rok Puppis

Vodenje projekta v agenciji: Anton Tokoly in Lenka Džurná

Kreativni in umetniški direktor: Milan Maly

Tekstopiska: Eva Myjavcova

3D-oblikovanje: ALIEN studio

Oblikovanje: Zaraguza

Režiser: Ivan Ozvald

Produkcijska hiša: ALIEN studio

Glasbena podlaga: Jackson Eppley – Faults Paraded

Čas trajanja akcije: od 2. 3. do 12. 4. 2020

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji