kolesarska zveza slovenije
Opaženo

Opazili smo: V Agenciji 101 so poskrbeli za novo podobo Kolesarske zveze Slovenije

Nov znak Kolesarske zveze Slovenije sledi priporočilom za celostno komuniciranje slovenskega športa, znak pa vključuje tudi sled osrednjega slovenskega nacionalnega simbola. Rešitev je v sodelovanju z Agencijo 101 zasnoval Miha Grobler.

Logotip, ki so ga ustvarjalci ljubkovalno poimenovali kar Triglav na kolesih, je izčiščena trivrstična interpretacija Triglava, ki ga zaključuje zaokrožena oblika, ki spominja na kolo. Preprost simbol jasno nagovarja širok spekter športov, ki jih zveza pokriva, od cestnega do gorskega kolesarstva, BMX kolesarstva, dvoranskega kolesarstva, pumptrack kolesarjenja, parakolesarstva in seveda tudi množičnega rekreativnega kolesarstva. Logotip so zasnovali v Agenciji 101, vodilni umetniški oblikovalec pri projektu pa je bil Miha Grobler, ki se je v svoji dosedanji karieri podpisal pod številne podobe znamk ter tudi športnih zvez, med drugim tudi največje – Nogometne zveze Slovenije in kolesarskih dogodkov.

Peter Vidmar, direktor Agencije 101, je ob tem povedal, da se je sodelovanje s Kolesarsko zvezo Slovenije začelo v drugi polovici letu 2021, prenova podobe pa je prvi vidnejši rezultat skupnega dela: »Delo nadaljujemo, verjamemo, da je potencial kolesarstva za sponzorsko komuniciranje ogromen. Prepričani smo, da lahko nov logotip v naslednjih letih blesti v številnih odličnih partnerskih zgodbah in sponzorskih aktivacijah.«

»Prenova podobe je del komunikacijske prenove zveze, ki se bo v prihodnosti še bolj aktivno ukvarjala z nagovarjanjem svojih članov, bodočih članov in seveda tudi sponzorjev ter splošne javnosti. Izbrali smo rešitev, ki je grafično vrhunska in posledično preprosta. Le takšna lahko opravlja svojo funkcijo in zdrži v času. To je le en segment delovanja zveze, a je še kako pomemben. Kolesarstvo je glede na število ljudi, ki se s tem športom ukvarja, slovenski nacionalni šport. Navdušenje nad kolesarstvom nam je lahko v ponos tako v rekreativnem kot v profesionalnem smislu. Nenazadnje sta dva najboljša športnika Slovenije v letu 2021 prav kolesarja,« dodaja Pavel Marđonovič, predsednik Kolesarske zveze Slovenije.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji