udo
Opaženo

Opazili smo: UDO vas gleda

Akademija UDO te dni v šolske klopi vabi drugo generacijo kandidatov za upravljavca družbenih omrežij (»social media manager«).

Akademija UDO tudi na Europlakatovih plakatnih mestih sporoča, da v slovenskem prostoru zapolnjuje vrzel v znanju enega od najbolj iskanih kadrov v marketingu. Kot poudarja vodja projekta Tadej Premk, se akademija vrača še bolj prilagojena značilnostim slovenskega trga, program pa je temu primerno posodobljen.

»Ko se otrok začenja postavljati na noge, neštetokrat pade, preden začne teči po prostoru. Naša organizacijska ekipa je prvo Akademijo UDO izvedla odlično. Vsekakor pa smo na podlagi komentarjev udeležencev sprejeli nekaj odločitev, ki bodo program v njegovi drugi izvedbi še izboljšale,« je povedal Premk.

Zgodnje prijave so odprte do 15. avgusta 2020, več o programu pa si lahko preberete tukaj.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji