tv1000
Opaženo

Opazili smo: TV1000 z novo podobo

Program Viasat World je svoji družini filmskih kanalov TV1000 nadel sodoben videz, ki odraža in izboljša izkušnjo gledanja in deljenja filmov doma.

Oblikovalec Keith Livingstone je osvežil logotipe in jih zasnoval tako, da so digitalni in blagovnim znamkam vnesejo svežino in drznost. Da bi ustvarili nabor identifikacij, ki verodostojno predstavljajo kanale takšne, kot so, hkrati pa ponujajo prostor za razvoj, ko se kanali razvijajo, se je Viasat World povezal s pariškim ustvarjalnim studiom 17 Mars. Studio pooseblja veliko raznolikosti v programiranju kanalov in je v njihovem primeru uporabil en sam premik kamere okoli ikone štirih blagovnih znamk: zvezda/krog. »Znak je postavljen v zaporedju kinematografskih vesolij, od katerih se vsako sklicuje na prepoznaven žanr ali temo, vsak pa ima tudi svoj lastni grafični slog in zvočno zasnovo. To dopolnjuje za vsak naš kanal drugačna glasbena tema. Vsaka identifikacija se zaključi z istim paketom vsebin s preoblikovanim logotipom na sredini,« še navajajo v Viasat World.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji