dbs
Opaženo

Opazili smo: Prenova bančne spletne strani kot katarza

Deželna banka Slovenije (DBS) je predstavila prenovljeno spletno stran, s katero želijo uporabnikom svoje storitve še približati, s sodobnejšo strukturo pa zagotoviti preprosto in pregledno iskanje informacij.

Kot pravijo v banki, je nova spletna stran posodobljena, tehnološko izpopolnjena in usklajena z aktualnimi trendi na tem področju in jo bodo redno nadgrajevali in optimizirali. Ena od novosti, ki jo omogoča nova spletna stran, je naročilo na prejemanje tečajnic, ki po novem poteka preko t. i. RSS sistema in uporabniku omogoča, da tečajnice uporabi tudi za svoje nadaljnje delo (npr. medijske objave). Spremenili so tudi strukturo vsebine, s čimer uporabniku dajejo možnost, da hitreje oz. z manj kliki najde želene informacije.

Spletno stran so zasnovali v sodelovanju z družbo Creatim, kjer so pri zasnovi spletne strani izhajali predvsem iz uporabniške izkušnje in so se ves čas ozirali na končnega uporabnika. Andrej Perc, ustanovitelj Creatima, je za MM pri tem povedal, da je prenova bančne spletne strani vedno nekakšna katarza: »Treba je urediti produkte, jih narediti uporabniku razumljive, privlačne in dostopne. Okrog te točke smo skupaj z ekipo DBS oblikovali strategijo uporabniške izkušnje.«

Naslovnica 478

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

nika
08. 04. 2021

Slovenski startup Epidemic ima ambicije zgraditi najmočnejšo skupnost nano- in…

Postati želimo simbol avtentičnosti v vplivnostnem marketingu. Zgraditi želimo najmočnejšo skupnost nano- in mikrovplivnežev na svetu, ki temelji na…

franja1
03. 04. 2021

To so besede Maje Oven, ki je s svojim prispevkom pri organizaciji Maratona Franja in…

amy rodgers
01. 04. 2021

Leto 2020 je svet postavilo pred neslutene izzive. Prihodnost je sicer nehvaležno…

»Leto 2020 je direktorjem marketinga ponudilo priložnost, da se 'resetirajo', inovirajo in razmišljajo zunaj ustaljenih okvirov,« pravi Amy…

Naši avtorji