dbs
Opaženo

Opazili smo: Prenova bančne spletne strani kot katarza

Deželna banka Slovenije (DBS) je predstavila prenovljeno spletno stran, s katero želijo uporabnikom svoje storitve še približati, s sodobnejšo strukturo pa zagotoviti preprosto in pregledno iskanje informacij.

Kot pravijo v banki, je nova spletna stran posodobljena, tehnološko izpopolnjena in usklajena z aktualnimi trendi na tem področju in jo bodo redno nadgrajevali in optimizirali. Ena od novosti, ki jo omogoča nova spletna stran, je naročilo na prejemanje tečajnic, ki po novem poteka preko t. i. RSS sistema in uporabniku omogoča, da tečajnice uporabi tudi za svoje nadaljnje delo (npr. medijske objave). Spremenili so tudi strukturo vsebine, s čimer uporabniku dajejo možnost, da hitreje oz. z manj kliki najde želene informacije.

Spletno stran so zasnovali v sodelovanju z družbo Creatim, kjer so pri zasnovi spletne strani izhajali predvsem iz uporabniške izkušnje in so se ves čas ozirali na končnega uporabnika. Andrej Perc, ustanovitelj Creatima, je za MM pri tem povedal, da je prenova bančne spletne strani vedno nekakšna katarza: »Treba je urediti produkte, jih narediti uporabniku razumljive, privlačne in dostopne. Okrog te točke smo skupaj z ekipo DBS oblikovali strategijo uporabniške izkušnje.«

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji