audi
Opaženo

Opazili smo: pop-up vloženka Audi Q4 e-tron

V časih, ko morajo biti oglaševalci oz. kreativne agencije zelo inovativni, da v tiskanih medijihpritegnejo pozornost, so v časniku Finance skupaj z agencijo FCB Ljubljana za avtomobilsko znamko Audi pripravili kreativno pop-up vloženko.

Povsem električni Audi Q4 e-tron je za znamko Audi najpomembnejši model v letu 2021, še posebej zato, ker so pri Audiju prepričani, da je potrebno e-mobilnost ponujati kot celovito storitev, ki kupcem omogoča tudi rešitve za preprosto polnjenje doma, v službi ali na poti. »Če je torej prvi korak izbira, preskus in končna odločitev za izbrani model električnega vozila Audi, je drugi korak povezan s svetovanjem in nakupom polnilnih postaj, sistemov za lastno proizvodnjo elektrike in hranilnikov električne energije. Pri Audiju vse to nudijo na enem mestu. V sklopu oglaševalske akcije za Audi Q4 e-tron smo to celovito ponudbo e-mobilnosti želeli predstaviti tudi v tiskanem mediju,« pravijo snovalci projekta. Ustvarili so vloženko s kreativnim elementom »origamija« na sredini, ki avtomobil še bolj izpostavi skupaj s celovito ponudbo električne mobilnosti. Poleg tega je brošura tiskana na ekološki papir, kar še bolj poudari trajnostno noto avtomobila.

audi

Avtor idejne zasnove za vloženko je Andrej Golob, vodja projekta Trajnostna mobilnost na Časniku Finance, pod projekt pa so podpisani še Samo Pagon (predstavnik naročnika), Lucija Rener (vodja projekta v agenciji), Jordan Litaj (kreativni in umetniški direktor), Iris Vrhovski (tekstopiska), Anja Račič (oblikovalka in fotografinja) in Anže Vrabl (fotograf). Za tisk so poskrbeli v tiskarni PrintPoint.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji