puklavec pop art
Opaženo

Opazili smo: Pop art v vinskem svetu

Vinska klet Puklavec Family Wines z blagovno znamko vin Jeruzalem Ormož predstavlja dva nova izdelka, ki postavljata vino v povsem novo kategorijo – kategorijo zabavnih vin.

Pravijo, da niso ustvarili novih vin, temveč novo gibanje, ki na svež in drugačen način nagovarja mlade. »Novi vini Pop Art komunicirata skozi barve, ljubita ekstreme in se igrata z elementi animiranih risank, ikon in retro futurističnih elementov. Njuna edina naloga je, da nas zabavata,« so povedali ob predstavitvi.

Dodajajo, da je njihov cilj ustvariti vina za mlajšo generacijo, ki se ji vino pogosto zdi nezanimivo. Rezultati raziskave med mlajšimi od 35 let namreč kažejo, da so zanje vse vinske steklenice videti enako dolgočasno, poleg tega ne razumejo vinskih izrazov in so velikokrat v zadregi že pri izbiri vina. Na podlagi pridobljenih informacij so se lotili zasnove izdelka, ki je moral biti poseben tako po videzu kot tudi po okusu. Odločili so se za slog Pop Art, za katerega pravijo, da je v svojem bistvu blizu mladim.

popart vino

Sonja Erčulj, vodja marketinga v vinski kleti Puklavec Family Wines, je ob predstavitvi novih vin poudarila, da je njihov cilj postaviti stvari na glavo in nagovoriti kupca z drugega zornega kota. »Osredotočili smo se zgolj na zabavno vsebino v vseh pogledih: v steklenici, na etiketi, na družbenih omrežjih, v komunikaciji … Bistvo novih vin je ustvariti gibanje oz. skupnost Pop Art, s katero se bodo poistovetili številni mladi,« pravi. Oglaševalsko akcijo so tako povezali z barvami, vzorci in ilustracijami, aktivni pa so na tudi Instagramovem profilu, kjer bodo vse dogajanje z novima izdelkoma pospremili s ključnikoma #POPolnomaHUD (za polsuhi cuvee iz sort sauvignon in chardonnay) in #POPolnomaSLADKA (za sladki muškat, ki združuje muškat ottonel in rumeni muškat).

popart vino3

popart vino2

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji