roznato poletje 2
Opaženo

Opazili smo: Po digitalnih še prave rastline

Poletna kampanja Ustvarite #rožnatopoletje s Triglav Skladi je po mesecu komunikacije v digitalnem okolju in na družbenih omrežjih vstopila tudi na ulice Ljubljane.

Skupaj s sledilci, bralci in ljubitelji rož so Triglav Skladi v digitalnem okolju priložnostnega spletnega mesta posadili že na tisoče digitalnih rastlin. A kot pravijo, #rožnatopoletje živi na vsakem vrtu, travniku, v vsakem balkonskem loncu ali okenski posodici, tam, kjer iz zemlje pokuka majhna zelena rastlina.

»Da bi lahko zasadili tudi prave rastline in uživali v njihovi rasti, smo pripravili oglasno izpostavitev na ulicah prestolnice. Rožnate vzorce na oglasih kampanje smo dopolnili z vzorci semen poletnih rastlin in jih ponudili sprehajalcem. Ti so jih z veseljem vzeli za svoje in verjamemo, da bodo mlade rastline popestrile letošnje poletje,« so povedali za MM.

roznato poletje3

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji