zebra
Opaženo

Opazili smo: Plakat, ki osvetli korake

Zavarovalnica Generali nadaljuje z akcijo ozaveščanja o varnosti pešcev – tokrat z interaktivno 3D-zebro za večjo vidnost.

V sklopu akcije »Varno ima vedno prav«, s katero so slovenski javnosti jeseni predstavili 3D-zebre, so šli tokrat še korak dlje. Ker so pozimi dnevi krajši, zato pa je tudi varnost pešcev manjša, so želeli nagovoriti problem vidnosti in ga povezati na interaktiven in zato še bolj opazen način. Zato so v sodelovanju z agencijo Pristop ustvarili plakat, ki sporoča, da ima vidno vedno prav. Mimoidoči namreč s svojim gibanjem v bližini plakata sprožijo aktivacijo »svetlobne 3D-zebre«, ki jih pospremi na varnejšo pot in jih povabi k skeniranju QR-kode ter odgovarjanju na vprašanja za vedno vidne nagrade. »Z akcijo se želimo približati problemu vidnosti v prometu in k njihovemu reševanju pristopiti s konkretnimi koraki in zapomnljivo komunikacijo,« pravijo v zavarovalnici Generali. 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji