mu
Opaženo

Opazili smo: »Odpreš in se ti ne strga«

Jože Robežnik pozdravlja nov način odpiranja mlečnih izdelkov Mu in Ego. Akcijo, ki spremlja njihov novi pokrovček, so za Ljubljanske mlekarne zasnovali v agenciji Herman & partnerji.

Po mnenju televizijskega voditelja Jožeta Robežnika je odpiranje jogurta pogosto jezilo ljubitelje mlečnih izdelkov, čemur so v Ljubljanskih mlekarnah zdaj naredili konec. »Končno ne potrebujemo več pipca ali vilice, tokrat je namreč res zelo preprosto. Brez strganega pokrovčka ali umazane majice. To je preteklost, naša sedanjost je povsem drugačna – predvsem elegantna in zelo priročna. Odpreš in se ti kar ne strga, res popolno,« je Robežnik na svojem kanalu na YouTubu pozdravil novi način odpiranja.

Naložba, vredna 3 milijone evrov

Jogurti, sveže mleko, sladka smetana Mu in jogurti Ego so tako odslej na voljo v embalaži Tetra Pak® z enostavnim načinom odpiranja z enim zasukom pokrovčka. To so obenem tudi edini slovenski jogurti v embalaži Tetra Pak, ki je pretežno narejena iz obnovljivih virov. Za menjavo so v Ljubljanskih mlekarnah na podlagi naložbe v vrednosti 3 milijone evrov zagnali nov, sodoben polnilni stroj. »Embalaža Tetra Pak izdelkov Mu in Ego, ki jo pretežno sestavlja obnovljiv material, že vrsto let pomaga zmanjševati vpliv podjetja na okolje. Kartonska embalaža je preprosta za recikliranje, oznaka FSC™ na embalaži pa zagotavlja, da je karton narejen iz lesa, pridobljenega iz odgovorno upravljanih gozdov,« je pojasnila Maja Kalan Pongrac, vodja korporativnega komuniciranja v Ljubljanskih mlekarnah.

Novi izdelek spremlja tudi komunikacijska akcija ozaveščevalne narave

Ljubljanske mlekarne skupaj s partnerji Tetra Pak, Ekologi brez meja in Slovensko potapljaško zvezo tudi spodbujajo potrošnike, da se priključijo pozivu »Poberi svoj EGO in odMUvaj svojo plastiko«. Sodelujoči so si namreč edini, da lahko prav vsak od nas po svojih močeh prispeva k čistejšemu okolju. Komunikacijska akcija je ozaveščevalne narave in je ena od družbeno odgovornih aktivnosti Ljubljanskih mlekarn pod sloganom »S posluhom za jutri«. 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji