atlantis
Opaženo

Opazili smo: Oaza sprostitve na mestnem plakatu

Wellness Atlantis je s pomočjo TAM-TAM-a pri ljubljanskem Figovcu ustvaril vizualno oazo sprostitve, ki mimoidoče vabi, da si vzamejo trenutek zase in razmislijo o pomembnosti odmika od vsakodnevnega stresa.

Snovalci plakata pravijo, da je osrednji motiv zgodbe, ki presega vizualno komunikacijo, toplina domačnosti ob kaminu. Ta simbolizira mir, udobje in sprostitev, ki jih ponuja Wellness Atlantis.

»Naša naloga je ustvariti zgodbe, ki v urbanem prostoru delujejo kot navdih,« je pojasnil Damjan Koren, direktor in partner pri podjetju TAM-TAM. »Wellness Atlantis smo želeli predstaviti kot prostor, kjer se sprostitev začne že ob pogledu na našo postavitev,« je še razložil. 

atlantis

Izpostavitev pri Figovcu bo mimoidoče nagovarjala še vse do aprila, z edinstveno zasnovo pa želi opozoriti na pomembnost časa zase v hitrem tempu mestnega življenja.

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji