
Opazili smo: Oaza sprostitve na mestnem plakatu
Wellness Atlantis je s pomočjo TAM-TAM-a pri ljubljanskem Figovcu ustvaril vizualno oazo sprostitve, ki mimoidoče vabi, da si vzamejo trenutek zase in razmislijo o pomembnosti odmika od vsakodnevnega stresa.
Tadej Kreft
Snovalci plakata pravijo, da je osrednji motiv zgodbe, ki presega vizualno komunikacijo, toplina domačnosti ob kaminu. Ta simbolizira mir, udobje in sprostitev, ki jih ponuja Wellness Atlantis.
»Naša naloga je ustvariti zgodbe, ki v urbanem prostoru delujejo kot navdih,« je pojasnil Damjan Koren, direktor in partner pri podjetju TAM-TAM. »Wellness Atlantis smo želeli predstaviti kot prostor, kjer se sprostitev začne že ob pogledu na našo postavitev,« je še razložil.
Izpostavitev pri Figovcu bo mimoidoče nagovarjala še vse do aprila, z edinstveno zasnovo pa želi opozoriti na pomembnost časa zase v hitrem tempu mestnega življenja.