moja škoda
Opaženo

Opazili smo: Nadaljevanje akcije Moja ŠKODA

Po velikem uspehu avgustovske oglaševalske akcije Moja ŠKODA, za katero je ŠKODA Slovenija z agencijo PM, poslovni mediji prejela tudi priznanje ŠKODA Best Practice Award 2021, so v PM pripravili nadaljevanje te akcije.

Ta je sicer avgusta 2021 nastala po načelu digital first in je temeljila predvsem na spletnih vsebinah, ki so jih spremljali obcestni plakati. Osrednji akterji vseh pa so bili resnični lastniki vozil ŠKODA s svojo zgodbo.

V nadaljevanju akcije v novembru 2021 je agencija PM v sodelovanju z Atmosferci in Studiem7 iz obstoječih spletnih video vsebin ustvarila televizijski oglas, ki gledalca nagovarja z avtentičnostjo in pristnostjo, kakršne v televizijskih oglasih, sploh v svetu avtomobilizma, nismo vajeni. Prav tako so resnični lastniki vozil ŠKODA dobili besedo v radijskem oglasu, na spletu pa so se že obstoječim vsebinam akcije s sloganom »Moja ŠKODA. Narejena za življenje« pridružile vsebine z novimi akterji – gasilci, reševalci, inštruktorji vožnje in taksistom.

478-88

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

V svetu blockchaina se vse dogaja s hitrostjo, ki je svetlobna v primerjavi z običajnim svetom, toda tehnologija je vedno bolj preizkušena in postaja…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

Če so nam oddaje nekaj pokazale, je to, da slovenski kupci želijo vedeti, od kod izvira hrana, ki jo uživajo.

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji