moja škoda
Opaženo

Opazili smo: Nadaljevanje akcije Moja ŠKODA

Po velikem uspehu avgustovske oglaševalske akcije Moja ŠKODA, za katero je ŠKODA Slovenija z agencijo PM, poslovni mediji prejela tudi priznanje ŠKODA Best Practice Award 2021, so v PM pripravili nadaljevanje te akcije.

Ta je sicer avgusta 2021 nastala po načelu digital first in je temeljila predvsem na spletnih vsebinah, ki so jih spremljali obcestni plakati. Osrednji akterji vseh pa so bili resnični lastniki vozil ŠKODA s svojo zgodbo.

V nadaljevanju akcije v novembru 2021 je agencija PM v sodelovanju z Atmosferci in Studiem7 iz obstoječih spletnih video vsebin ustvarila televizijski oglas, ki gledalca nagovarja z avtentičnostjo in pristnostjo, kakršne v televizijskih oglasih, sploh v svetu avtomobilizma, nismo vajeni. Prav tako so resnični lastniki vozil ŠKODA dobili besedo v radijskem oglasu, na spletu pa so se že obstoječim vsebinam akcije s sloganom »Moja ŠKODA. Narejena za življenje« pridružile vsebine z novimi akterji – gasilci, reševalci, inštruktorji vožnje in taksistom.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji