goteborg2
Opaženo

Opazili smo: Množična hipnoza na filmskem festivalu

Filmski festival v švedskem Göteborgu je znan po svojih izvirnih promocijskih potezah. Letos so se odločili za eksperiment, s katerim so obiskovalce izzvali, naj s hipnozo izgubijo nadzor v kinu.

Projekt so poimenovali »Hipnotični kino« (»The Hypnotic Cinema«), z njim preučujejo možnost intenziviranja filmske izkušnje za tiste obiskovalce, ki »si upajo« povsem sprostiti se v kinodvorani. »Pravila in omejitve, ki smo jim bili podrejeni v preteklem letu, so osvetlila, kako ohraniti red v družbi in kaj v resnici ureja misli in vedenje ljudi. Mogoče naše odločitve niso tako neodvisne, kot si želimo misliti. S hipnotičnim kinom želimo sprožiti vprašanja o podrejenosti, prestopkih in nadzoru,« je ob tej priložnosti povedal Jonas Holmberg, umetniški vodja filmskega festivala v Göteborgu.

Izbrali so tri filme, pred katerimi bo strokovnjak izvedel množično hipnozo, s katero bo spremenil duševno stanje občinstva v skladu z razpoloženjem in temo filma. »Ko gledamo film doma, se mu težje resnično posvetimo, v kinu pa nas lahko film zares posrka vase. Zdaj, ko se naš festival vrača, smo mu želeli dodati še en, hipnotični sloj. S tem želimo razširiti izkušnjo gledanja filmov v kinu,« je še povedal Holmberg.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji