mercator
Opaženo

Opazili smo: Mercator želi biti prva izbira kupcev v segmentu »bio« izdelkov

V hipermarketu Mercator Šiška so povečali oddelek BioZone z ekološko in posebno hrano. S tem sledijo vedno večjemu povpraševanju po tovrstnih izdelkih.

V prenovljenem oddelku BioZone v Šiški lahko kupci izbirajo med več kot tri tisoč izdelki, med njimi so poleg ekološko pridelanih živil tudi živila brez glutena, laktoze, sladkorja ali bele moke ter vegetarijanskih/veganskih živil, dietetičnih živil športne prehrane in certificirano ekološko kozmetiko. Kot so za MM povedali v Mercatorju, se povpraševanje tako po bio oziroma ekološko pridelanih živilih kot po izdelkih posebne hrane stalno povečuje.

»Čedalje več ljudi posveča vse več pozornosti zdravemu načinu življenja in k temu sodi tudi kakovostna hrana oziroma hrana, ki jo morajo nekateri uživati zaradi različnih diet ali pa ji dajejo prednost zaradi določenega življenjskega sloga. Zato je tudi ponudba vse bolj široka in pestra, v Mercatorju pa želimo biti prva izbira kupcev tudi za ta segment izdelkov,« so povedali. Poudarjajo, da se je povpraševanje po tovrstni hrani povečalo tudi v času krize po letu 2008, kar utemeljujejo s povečanjem ponudbe in raznolikostjo izbire v tem segmentu.

Kot tipične kupce opredeljujejo ljudi, ki se prehranjujejo v skladu z začrtanimi dietami, tiste, ki so izbrali določen alternativni način prehranjevanja, kot so vegetarijanci in vegani, aktivne športnike in tudi tiste, ki jih zanimajo novosti, se želijo čim bolj kakovostno in pestro prehranjevati in sledijo trendom na področju zdravega načina prehranjevanja.

mercatormercatormercatormercator

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji