mastercard
Opaženo

Opazili smo: Mastercard predstavlja okolju prijazne kartice

Mastercard je v okviru trajnostnega delovanja razvil program okolju prijaznih kartic. Izdelane so iz plastike, ki jo je moč reciklirati in je narejena na biološki osnovi, je brez klora, razgradljiva ali ki prihaja iz oceanov.

Ugotovitve Mastercardove globalne raziskave kažejo, da je več kot tri četrtine sodelujočih »resno zaskrbljenih« nad okoljem in meni, da bi morala podjetja narediti več za omejitev svojega vpliva na planet. Mastercard je zato v sodelovanju s partnerji razvil program trajnostnih kartic, ki so na voljo za izdajatelje po vsem svetu. Namen novega imenika trajnostnih materialov in dobaviteljev takih kartic je trajnostno izbiro uveljaviti kot najboljšo možnost za finančne institucije po vsem svetu in spodbuditi rast inovacij.

Življenjska doba plačilne kartice je 3-4 leta

Vsakoletna proizvodnja plačilnih kartic dosega okoli 6 milijard enot, ki so običajno izdelane iz PVC plastike. Te kartice se v povprečju zamenjajo vsake tri ali štiri leta in nato končajo na odlagališčih po vsem svetu. »Naš cilj je preprost: bankam želimo pomagati svojim strankam ponuditi okolju bolj prijazne kartice, in za doseganje te spremembe izvajamo konkretne korake. Koristi imajo prav vsi – okolje, podjetja in potrošniki, katerih spreminjajoče se potrebe naslavljamo. Veseli nas, da se naša prizadevanja krepijo v mnogih delih sveta in upamo, da se nam bo pri našem skupnem delovanju za naslavljanje okoljskih izzivov pridružilo še več organizacij,« je dejal Ajay Bhalla, vodja oddelka Cyber & Intelligence pri podjetju Mastercard.

Intervju

dali
24. 07. 2020

Dali Bungič je del agencije Luna že dve tretjini njenega obstoja. V njej je začela kot…

Ozrli smo se na doslej prehojeno pot Lune, se dotaknili tako njenih vzponov kot tudi padcev in se posvetili tudi odnosu med »čustvi in številkami«,…

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

Petčlanska ekipa agencije v prvi vrsti stavi na kakovostne vsebine, ki jih zagotavlja preplet njihovih raznolikih znanj, veščin in izkušenj.

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Športne televizije smo bile med najbolj prizadetimi dejavnostmi, saj je bila naša osnovna dejavnost, t. i. core business, prekinjena praktično po…

Naši avtorji