domačica
Opaženo

Opazili smo: Kar delimo, je večje od tistega, kar nas deli

Z aktualno kampanjo za blagovno znamko piškotov Domaćica je agencija bold.group pokazala, kako lahko uspešno lokaliziraš močno regijsko sporočilo – s toplino in skupnostjo.

Slovenska različica kampanje je bila primarno zasnovana kot digitalna (čeprav smo sporočila lahko zasledili tudi na zunanjih oglasnih sporočilih), s poudarkom na povezanosti, skupnih trenutkih in majhnih gestah, ki štejejo. Osrednji steber je bila serija čustveno obarvanih objav na družbenih omrežjih, kjer so protagonisti delili Domaćico v vsakdanjih, a iskrenih trenutkih.

Domaćica1

Bold.group je k sodelovanju v kampanji povabil 50 ustvarjalcev vsebin in vplivnežev, ki so v široko regijsko zgodbo dodali svež, lokalen pridih. S številnimi interaktivnimi objavami so slovenski uporabniki tako razmislili, kaj pomenijo trenutki podpore, sreče, ljubezni, zabave – vsega tistega, kar nas resnično povezuje.

Domaćica2

Domaćica3

Kot pravijo, je imela kampanja tudi odlične rezultate – z videoposnetki na platformi Meta so zbrali več kot pol milijona ogledov in 7.000 všečkov. Skupen doseg Facebooka in Instagrama pa je bil v času kampanje v povprečju večji za kar 700 odstotkov. Zabeležili so tudi znatno povečanje interakcije z vsebinami tako na Facebooku (povečanje za 63,7 %) kot tudi na Instagramu (povečanje za 30,4 %). Na obeh kanalih so organsko pridobili sledilce, skozi Q&A vsebine vplivnežev pa je več kot 50 sledilcev tudi delilo svoje zgodbe.

Domaćica4

Intervju

zz
14. 07. 2025

O marketinških aktivnostih za Shein v Sloveniji smo spregovorili z Žanom Susmanom,…

Osnovni koncept Shein pop-up prodajalen je mišljen kot nek večdnevni dogodek, ki privabi množice in se nato seli na drugo lokacijo. V Citycentru…

zz
11. 07. 2025

V času, ko je pozornost potrošnika ena najdragocenejših dobrin v marketingu, prihajajo v…

Skupni imenovalec odzivov je navdušenje – ljudje doživijo hologram kot nekaj novega, nepričakovanega in vizualno zelo močnega, kar lahko vpliva tudi…

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Naši avtorji