
Opazili smo: Kar delimo, je večje od tistega, kar nas deli
Z aktualno kampanjo za blagovno znamko piškotov Domaćica je agencija bold.group pokazala, kako lahko uspešno lokaliziraš močno regijsko sporočilo – s toplino in skupnostjo.
Slovenska različica kampanje je bila primarno zasnovana kot digitalna (čeprav smo sporočila lahko zasledili tudi na zunanjih oglasnih sporočilih), s poudarkom na povezanosti, skupnih trenutkih in majhnih gestah, ki štejejo. Osrednji steber je bila serija čustveno obarvanih objav na družbenih omrežjih, kjer so protagonisti delili Domaćico v vsakdanjih, a iskrenih trenutkih.
Bold.group je k sodelovanju v kampanji povabil 50 ustvarjalcev vsebin in vplivnežev, ki so v široko regijsko zgodbo dodali svež, lokalen pridih. S številnimi interaktivnimi objavami so slovenski uporabniki tako razmislili, kaj pomenijo trenutki podpore, sreče, ljubezni, zabave – vsega tistega, kar nas resnično povezuje.
Kot pravijo, je imela kampanja tudi odlične rezultate – z videoposnetki na platformi Meta so zbrali več kot pol milijona ogledov in 7.000 všečkov. Skupen doseg Facebooka in Instagrama pa je bil v času kampanje v povprečju večji za kar 700 odstotkov. Zabeležili so tudi znatno povečanje interakcije z vsebinami tako na Facebooku (povečanje za 63,7 %) kot tudi na Instagramu (povečanje za 30,4 %). Na obeh kanalih so organsko pridobili sledilce, skozi Q&A vsebine vplivnežev pa je več kot 50 sledilcev tudi delilo svoje zgodbe.