smuti bajk1
Opaženo

Opazili smo: Izkustveno petčutno doživljajsko oglaševanje

Promotiva, podjetje za organizacijo dogodkov, svetovanje in direktni marketing, je predstavilo smuti bajk – kolo, ki gradi na doživljajskih petčutnih izkušnjah, preko katerih čustveno nagovarjajo ciljne potrošnike in vplivajo na njihove preferenčne izbire

»Izkustveno oziroma doživljajsko oglaševanje je trend. Povezuje potrošnike z blagovno znamko, ker gradi na fizičnem čutenju in doživljajski izkušnji blagovne znamke, uporabe izdelkov in potrošnikom omogoči neposredno izkustvo, doživetje ter implementacijo v svoje preferenčne izbire,« je prepričan Grega Antolin, ustanovitelj in direktor Promotive. Kot pravi, v njihovem promocijskem inkubatorju nastajajo ciljni petčutni doživljajski rekviziti, aktivacije, animacije in senzorična doživetja in eden od njih je tudi smuti bajk. »To je posebno kolo, s pomočjo katerega v dvajsetih sekundah s poganjanjem pedal pripravimo zdrav sadni napitek. Smuti je pripravljen za serviranje v bio embalažo, iz katere se bodo potrošniki brez slabe vesti osvežili,« je povedal za MM.

Kolesa za popestritev dogodkov ali promocij

Kolesa so namenjena vsem podjetjem v panogi izdelkov za široko potrošnjo za popestritev zunanjih dogodkov ali promocij v trgovskih centrih ter na različnih večjih dogodkih in festivalih. »Prav tako jih uporabljajo storitvena podjetja z maloprodajnimi poslovalnicami, kot so telekomunikacijske storitve, zavarovalne storitve in bančništvo, ker je to orodje za neposredno, a prijetno privabljanje ciljnih strank v neposrednem stiku s promotorjem,« pravi sogovornik. Kolesa torej niso fizično postavljena na stalnih lokacijah, ampak jih skladno z dogovorom z naročnikom pripeljejo na želeno lokacijo.

smuti bajk2

Kolo za hipsterje

Pred predstavitvijo so odziv in uporabo smuti bajka testirali na lastni bazi tridesetih oseb, starih od 16 do 64 let. »Šlo je za ljudi različnih profilov, od menedžerjev in redno zaposlenih do svobodnjakov. Vključili smo tudi upokojence, študente in najstnike, saj se z ustrezno 'preobleko' in recepti kolo lahko prilagodi tako mlajši kot tudi starejši populaciji. Vsi so bili navdušeni. Nekateri so se zabavali, drugi uživali v smutiju, tretji pa občudovali celoto. V glavnem pa je kolo namenjeno 'hipsterjem', ki so ga zelo pozitivno sprejeli, ker gre za izkustveno aktivacijo in doživetje in ne za klasično promocijo. S stalnimi naročniki se že dogovarjamo za vključitve na njihove interne dogodke,« smo še izvedeli.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji