razglednice
Opaženo

Opazili smo: Iz Ljubljane z ljubeznijo

Ker v Turizmu Ljubljana verjamejo, da so meščani najboljši ambasadorji svoje destinacije, so se povezali z ljubljanskimi osnovnošolci in zasnovali projekt, ki so ga poimenovali Razglednice ljubljanskih osnovnošolcev.

Projekt je nadaljevanje akcije z meščani, ki jo je Turizem Ljubljana začel letos spomladi. Cilj projekta je vzpodbuditi meščanke in meščane, tudi najmlajše, da postanejo ambasadorji destinacije in začnejo pozitivno vrednotiti turizem kot element povezovanja, druženja in odkrivanja sveta. Povezali so se z Oddelkom za predšolsko vzgojo in izobraževanje MOL in ljubljanske osnovne šole povabili k sodelovanju. Oblikovali so razglednico in otroke prosili, da jo izpolnijo v tujem jeziku, ki ga znajo ali se ga učijo, ter prijatelja iz tujine povabijo v Ljubljano. »Odziv je bil izjemen. V dobrem tednu smo prejeli obilo razglednic v najrazličnejših svetovnih jezikih – poleg jezikov Evropske unije tudi v latinščini, turščini, arabščini, kitajščini, hebrejščini in hindiju. Osnovnošolci so v nekaj stavkih predstavili svoje najljubše kotičke in aktivnosti v mestu. Vsebina je bila iskrena, neposredna, mestoma ganljiva in opremljena z otroškimi risbicami,« pravijo v Turizmu Ljubljana, izbor razglednic v šestnajstih različnih svetovnih jezikih pa bodo v tem tednu delili na družbenih omrežjih.

razgl1

razgl2

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji