tetra
Opaženo

Opazili smo: Embalažo odlagajmo pravilno

Družba Tetra Pak se je povezala z založbo Adria Media Ljubljana in nastala je serija videoreceptov, kjer članice uredništev revij ob kuhanju ozaveščajo o pravilnem ravnanju z embalažo – v tem primeru embalažo Tetra Pak.

Projekta so se lotili, ker se po njihovih besedah zavedajo, kako pomembno je opominjati potrošnike, da je po uporabi izdelkov z embalažo treba ravnati odgovorno, torej jo odložiti na pravilen način in v pravi zabojnik za odpadke. Velik del pravilno odložene embalaže se namreč lahko ponovno uporabi. Na ta način potrošniki varujemo primarne vire, torej posredno varujemo okolje in omogočamo trajnostni razvoj in krožno gospodarstvo.

Družba Tetra Pak je v izobraževalni projekt o pomenu krožnosti oziroma krožnega gospodarstva njihove embalaže med potrošniki ponovno združila Ljubljanske mlekarne in Dano kot proizvajalca izdelkov v embalaži Tetra Pak, Valtex kot distributerja recikliranega higienskega papirja v Sloveniji ter papirnico Lucart, kjer odpadno embalažo Tetra Pak reciklirajo in izdelajo nove, kakovostne izdelke, v projekt pa so se vključile tudi članice uredništev Adria Media Ljubljana, s prazničnimi koktajli, mlečnimi piškoti in kakavom ter palačinkami in limonado.

tetrapak

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji