panatus
Opaženo

Opazili smo: Da bo kašelj »mačji kašelj«

V najbolj »kašljajočem« obdobju leta je podjetje Krka Novo mesto ekipi Formitasa zaupalo nalogo, da osveži vizualni in komunikacijski nastop pri promociji zdravila ciljni skupini (aktivna populacija in starši z otroci).

Komunikacijski cilji, ki jih zasleduje predlagana rešitev, so: na kreativen in zapomnljiv način predstaviti Panatus kot zdravilo, s katerim si odpočijemo od kašlja, ustvariti jasno pozicijo pri uporabnikih in s tem diferenciacijo do drugih izdelkov na trgu, ter povečati prepoznavnost in všečnost izdelka, da ta postane prva izbira.

Vizualizacija znanega slovenskega frazema »mačji kašelj« na duhovit način izpostavlja glavno konkurenčno prednost zdravila, ki uporabnikom omogoča, da kašelj postane »mačji kašelj«.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji