Chipolo
Opaženo

Opazili smo: Chipolov najnovejši iskalnik predmetov

Chipolo predstavlja Chipolo POP, prvi iskalnik, ki je združljiv z aplikacijama Apple Najdi ali Google Poišči mojo napravo. Kot pravijo, njihov najnovejši izdelek združuje vse najboljše lastnosti preteklih linij iskalnikov.

»POP je prvi iskalnik, ki je na voljo v šestih živahnih barvah in je združljiv z Applovo aplikacijo Najdi ali pa z Googlovo aplikacijo Poišči mojo napravo. Poleg tega pa imajo uporabniki na voljo tudi napredne funkcionalnosti v spremljevalni aplikaciji Chipolo. Ker je iskalnik združljiv tako z Applovimi kot tudi z Android napravami, kupci ne bodo več imeli težav pri izbiri pravega modela zase ali za darilo,« pravijo pri Chipolu.

chipolo2

Vsem uporabnikom so na voljo tudi dodatne funkcionalnosti v brezplačni spremljevalni aplikaciji Chipolo. Najbolj priljubljena funkcionalnost, Pozvoni svoj telefon, omogoča, da z dvojnim pritiskom na POP telefon začne zvoniti, tudi če je v tihem načinu, in tako ga uporabnik zlahka najde. Za uporabnike sistema Android pa so v aplikaciji Chipolo na voljo patentirana Pametna opozorila, ki uporabnika opozorijo, kadar nekje pozabi ključe, torbo ali drug predmet (Applovi uporabniki imajo podobna opozorila že vgrajena v aplikaciji Najdi).

POP ima tudi večji doseg preko Bluetootha kot njegovi predhodniki, boljšo odpornost proti prahu in vodi, za piko na i pa so pri podjetju poskrbeli, da je izdelan iz približno 50 odstotkov recikliranih materialov.

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji