canon
Opaženo

Opazili smo: Canonova rešitev za izdelavo unikatnih tapet navdušuje uporabnike

Canon je v sodelovanju z digitalno agencijo iPROM zasnoval promocijsko akcijo Interior Decor, v okviru katere predstavljajo tiskalnik Canon Colorado. Akcijo so okrepili s sodelovanjem s slovenskimi in hrvaškimi vplivneži.

Tiskalnik Canon Colorado je namenjen tisku velikih formatov in s tem pravnim osebam oz. tiskarnam. Da bi povečali povpraševanje po zmogljivem tiskalniku velikega formata med tiskarji, so se pri Canonu odločili, da pristopijo k promociji nekoliko drugače.

Z digitalno agencijo iPROM so zasnovali posodobitev in lokalizacijo predstavitvene spletne strani za slovenski in hrvaški trg in jo dodatno obogatili z vsebinami ter s tem ustvarili dodano vrednost za uporabnika. Kot vizualno najbolj prepoznaven končni izdelek, ki ga tiska tiskalnik za velike formate, so v vsebinah največkrat izpostavljali stenske dekoracije v obliki tapet, ki so v preteklosti med končnimi uporabniki požele največ zanimanja. V iPROM-u so akcijo še dodatno okrepili s sodelovanjem s slovenskimi in hrvaškimi vplivneži, ki so s pripravo lastnih vsebin in fotografij močno prispevali k njeni uspešnosti.

canon1

Ko prostor navdihne uporabnike

V okviru aktivacije sta Canon in iPROM izbranim vplivnežem zagotovila možnost izdelave tapete po lastnem izboru, s katero so osvežili svoj dom. Vplivneži so potek izbora vzorca in izdelave tapete dokumentirali in predstavili prenovljen prostor tako na svojih profilih kot tudi na Canonovi spletni strani. Da pa bi bil sam postopek priprave tapete enostaven tudi za uporabnike, so v iPROM-u pripravili brošuro v digitalni obliki, ki uporabnika vodi skozi proces priprave in izdelave tapete.

Brošuro so v dobrih dveh mesecih, kolikor je trajala akcija, slovenski uporabniki prenesli več kot 1700-krat, hrvaški pa več kot 1200-krat. Spletno stran je obiskalo več kot 7500 uporabnikov v Sloveniji in več kot 5400 na Hrvaškem. Konverzija med obiskom strani in prenosom brošure je bila v obeh državah več kot 22-odstotna, kar je glede na pričakovano 5- do 7-odstotno konverzijo velik presežek.

Skrbno izbrani vplivneži

V iPROM-u uspeh in doseg akcije pripisujejo dobremu izboru vplivnežev. »Vplivneže smo izbrali s posebno skrbjo, saj smo se primarno osredotočili na njihovo avtentičnost in njihov izjemen občutek za dekor in interier. Le tako smo lahko zagotovili, da bodo pripravljene vsebine visokokakovostne in vsebinsko dobro zastavljene, s čimer je mogoče doseči visoko stopnjo vključenosti sledilcev,« pojasnjuje vodja projekta Marja Bajželj, specialistka za družbene medije v iPROM-u.

Med vplivneži, ki so navduševali uporabnike na slovenskem trgu, so bili izbrani oblikovalci, ki delujejo pod imenom Little Otja. Ti so pripravili tudi vzorec za vplivnico s Hrvaške, Lili Halo Decoration. Poleg njih sta v Sloveniji sodelovali še »insta mami« Ljubki dom in Nepopolna mama. Na Hrvaškem sta si poleg Lili steno okrasili še vplivnici IwaIva in Matejaliving.

»Pri kampanji nam je najbolj všeč to, da smo vsebine dopolnili z izjemno kakovostnim lokalnim prispevkom in jim tako dodali večjo težo ter s tem posledično spodbudili več zanimanja pri sledilcih. Nad rezultati pa smo navdušeni,« je ob zaključku akcije povedala Nataša Porenta, specialistka za B2B-marketing pri Canon Adria.

canon2

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji