bjana
Opaženo

Opazili smo: Bjana ob 30. obletnici s posebno penino

Miran Sirk, začetnik zgodbe Bjana, je ob njeni 30-letnici na spletnem dogodku predstavil prav posebno penino Bjana Giant, s katero je napolnil tisoč steklenic magnum.

Gre za enkratno penino, ki je ne bodo ponovili, za njeno zunanjo podobo pa je znova poskrbel Žare Kerin, kreativni direktor v agenciji Futura DDB. Pri oblikovanju embalaže in etikete se je odločil, da bo penina odeta v metalizirane odtenke, ki odražajo njeno eleganco. »Logotip na etiketi odraža štiri stebre blagovne znamke Bjana, uporabil pa sem tudi štiri barve. Zlato, ki odraža modrost in moč, zeleno kot harmonijo in ravnotežje, srebrno kot skladnost in čutnost ter belo kot urejenost, popolnost in čistost. Obenem smo zasnovali tudi tulec, ki ščiti steklenico, ta pa je v njem zavita še v zelen pergamentni papir, ki izdelek hkrati ščiti pred svetlobo in ga povzdiguje na višjo raven, kar mu tudi pritiče glede na njegovo kakovost,« je svoje delo opisal Kerin.

Miran Sirk je ob predstavitvi nove penine povedal, da njihov »velikan« pooseblja vse dosedanje korake in uspehe blagovne znamke in da je prepričan, da bodo uspešno poslovali tudi v prihodnje. »Velik preskok v kakovosti nam bo nedvomno omogočila tudi nova klet, ki jo bomo predvidoma odprli spomladi,« je še razkril del načrtov za prihodnost.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji