črni peter
Opaženo

Opazili smo: Ars Pharme ob črnem petku s Črnim Petrom

Blagovna znamka naravnih izdelkov Ars Pharme je akcijo ob letošnjem črnem petku kreativno nadgradila z likom mucka, ki so ga poimenovali Črni Peter.

V oglasih in e-novicah Črni Peter kupce nagovarja s sporočili, kot so npr: »Ko Črni Peter kupuje, vse z darili zasuje«, »Ko Črni Peter kupuje, pametno varčuje«, »Ko Črni Peter kupuje, sosede s prihranki sezuje«. Celotno ponudbo so predstavili na kartah, ki spominjajo na otroško igro Črni Peter. Kupce so nagovorili v treh fazah: VIP-kupci so dobili zgodnjo ponudbo, v naslednji fazi so kupce nagovorili preko oglasov in vabili na pristajalno stran, v zadnji fazi pa so jih povabili k nakupu s popustom.

Črni Peter1

Črni Peter2

Pod projekt so podpisani Marko Domazet in Urška Zaloker kot predstavnika naročnika, Iztok Golob kot vodja projekta, Katja Kokalj kot kreativna direktorica in tekstopiska ter Anja Uršič kot umetniška direktorica, oblikovalka in ilustratorka.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji