7up
Opaženo

Opazili smo: 7UP v novi podobi

Družba PepsiCo je predstavila mednarodno osvežitev blagovne znamke pijače 7UP. Pri tem sledijo konceptu »Upliftment«, za katerega pravijo, da odmeva med ljudmi po vsem svetu.

Kot je ob tem povedal Mauro Porcini, višji podpredsednik in vodja oblikovanja pri PepsiCo, obstaja velika razlika med oblikovanjem vizualne identitete blagovne znamke danes in pred leti. »Živimo v digitalnem svetu, zato si dizajna ne moremo več predstavljati le kot čudovito grafiko, ki statično okrasi izdelek, embalažo ali oglasni pano. Namesto tega si moramo že od samega začetka predstavljati, kako bodo črte, oblike in barve animirane, živele v gibanju in delovale med seboj v digitalnem svetu neskončnih možnosti,« pravi. Z novim dizajnom znamke 7UP so tako želeli narisati prave črte, oblike in barve, »ki lahko lepo in smiselno živijo na izdelku, hkrati pa se zlahka osvobodijo, premaknejo, oživijo in projicirajo nove plasti lepote in pomen za našo blagovno znamko.«

7up

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji