jamieson
Opaženo

OMg, rabiš Mg!

Agencija POINT OUT je za blagovno znamko prehranskih dopolnil Jamieson pripravila oglaševalsko akcijo, ob kateri si boste rekli: »OMg, rabim magnezij.«

Kratek opis projekta: Znano besedno kratico OMG (oh, my god oz. o, moj bog), ki jo ljudje najpogosteje izrečemo takrat, ko tarnamo ali izvemo nekaj šokantnega, so v najnovejši oglaševalski akciji na zabaven način povezali z Mg (magnezijem) in težavami, ki jih pomaga odpravljati. V krovnemu videu kampanje in drugih oglaševalskih gradivih so tako s pomočjo »odbitih« trenutkov OMg ponazorili tipične bolečine ljudi in razkrili, da so tukaj za vse, ki še ne vedo, da potrebujejo Jamieson Magnezij. Vloga pripovedovalca je tokrat pripadla vitalnemu dedku, ki v mladostnem slengu ciljnim skupinam razkrije, kako ostati »vitalni nindža« vse življenje.

Jamieson v svojem portfelju ponuja šest različnih magnezijevih izdelkov, ki v kombinaciji z različnimi vitamini in minerali odgovarjajo na specifične potrebe. V želji, da bi spodbudili interakcijo z blagovno znamko, so v agenciji POINT OUT zasnovali tudi spletni kviz, preko katerega lahko ljudje ugotovijo, kateri Jamieson Magnezij je pravi zanje.

V okviru oglaševalske akcije so izvajalci uporabili večkanalni pristop. Med drugim so pri izvedbi sodelovali tudi z radijsko postajo Hitradio Center, ki je kampanjo podprla tako v etru kot tudi na svojih družbenih omrežjih. Ambasador kampanje OMg je postal radijski voditelj in spletni vplivnež Alen Podlesnik, ki je z zabavnimi in poučnimi videoposnetki sledilce na družbenih omrežjih ozaveščal o pozitivnih učinkih magnezija v trenutkih OMg.

jamieson

Elementi akcije: spletno in radijsko oglaševanje, ambasadorska aktivacija, družbena omrežja, aktivnosti na prodajnih mestih

Predstavnika naročnika: Maja Žlembergar in Gregor Markon

Vodja projekta in digitalni strateg: Žiga Oset

Vodja vsebine in tekstopiska: Barbara Jošt

Tekstopiska in urednica družbenih omrežij: Vita Jordan

Oblikovalka: Tjaša Blaško

Produkcija: Produkcijska hiša Primate

Fotograf: Ksaver Šinkar

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji