izbor mastercard
Opaženo

Ohranimo delo neprecenljivo

Podjetje Mastercard je v sodelovanju z Obrtno-podjetniško zbornico Slovenije (OZS) in agencijo MayerMcCann pripravilo projekt, ki bo članom OZS pomagal digitalizirati poslovanje in ga prilagoditi novi situaciji.

Kratek opis akcije: Slovenski obrtniki in mali podjetniki se letos spopadajo s posledicami karantene, upadom poslovanja, zaprtjem lokalov in ne nazadnje s spremenjenimi nakupnimi navadami strank. Namen projekta »Ohranimo delo neprecenljivo« je pomagati obrtnikom in malim podjetnikom pri prvih korakih v digitalizacijo poslovanja, pri čemer pomembno vlogo igra možnost takojšnje uporabe izdelkov in storitev Mastercard za elektronsko poslovanje.

Možnosti uporabe orodij e-trgovine v vsakdanjem poslovanju so predstavljene na praktičnih primerih iz slovenskega okolja. Komunikacija projekta poteka v sodelovanju s portalom siol.net. Na posebni podstrani so objavljene videovsebine s praktičnimi primeri delovanja konkretnih obrtnikov, webinarji na temo digitalizacije poslovanja in uvajanja spletne prodaje ter predstavitve produktov v povezavi z njihovo praktično uporabo. Vsebine projekta, pripravo vseh promocijskih gradiv in komunikacijo na digitalnih kanalih in na družbenih omrežjih je zagotovila agencija MayerMcCann.

Elementi akcije: spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, vsebinski marketing, webinarji, video promocija

Predstavnik naročnika: Aleš Petejan

Vodja projekta v agenciji: Janja Tekavec

Kreativni in umetniški direktor: Matjaž Požun

Tekstopisca: Michal Lamprecht in Sonja Zlobko

Oblikovalec: Aleš Salokar

Intervju

goričan
03. 12. 2020

Predsednik žirije tekmovanja Outstanding, ki nagrajuje presežke v zunanjem oglaševanju,…

katarina klemenc
28. 11. 2020

Z mag. Katarino Klemenc, direktorico korporativnega komuniciranja Novartisa v Sloveniji…

snapchat
16. 11. 2020

Tako trdi Samuel Bevan, mednarodni vodja za nove trge in poslovne rešitve pri Snapchatu,…

Naši avtorji