izbor mastercard
Opaženo

Ohranimo delo neprecenljivo

Podjetje Mastercard je v sodelovanju z Obrtno-podjetniško zbornico Slovenije (OZS) in agencijo MayerMcCann pripravilo projekt, ki bo članom OZS pomagal digitalizirati poslovanje in ga prilagoditi novi situaciji.

Kratek opis akcije: Slovenski obrtniki in mali podjetniki se letos spopadajo s posledicami karantene, upadom poslovanja, zaprtjem lokalov in ne nazadnje s spremenjenimi nakupnimi navadami strank. Namen projekta »Ohranimo delo neprecenljivo« je pomagati obrtnikom in malim podjetnikom pri prvih korakih v digitalizacijo poslovanja, pri čemer pomembno vlogo igra možnost takojšnje uporabe izdelkov in storitev Mastercard za elektronsko poslovanje.

Možnosti uporabe orodij e-trgovine v vsakdanjem poslovanju so predstavljene na praktičnih primerih iz slovenskega okolja. Komunikacija projekta poteka v sodelovanju s portalom siol.net. Na posebni podstrani so objavljene videovsebine s praktičnimi primeri delovanja konkretnih obrtnikov, webinarji na temo digitalizacije poslovanja in uvajanja spletne prodaje ter predstavitve produktov v povezavi z njihovo praktično uporabo. Vsebine projekta, pripravo vseh promocijskih gradiv in komunikacijo na digitalnih kanalih in na družbenih omrežjih je zagotovila agencija MayerMcCann.

Elementi akcije: spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, vsebinski marketing, webinarji, video promocija

Predstavnik naročnika: Aleš Petejan

Vodja projekta v agenciji: Janja Tekavec

Kreativni in umetniški direktor: Matjaž Požun

Tekstopisca: Michal Lamprecht in Sonja Zlobko

Oblikovalec: Aleš Salokar

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji