oda pekom
Opaženo

Oda pekom

Argeta in Luna \TBWA sta v letošnji oglaševalski akciji napisali odo pekom iz vse Evrope.

Kratek opis akcije: Letos Argeta obeležuje 20. obletnico slogana »Dobra stran kruha« in prav ta je bil največji navdih za tokratno oglaševalsko akcijo. Argeta je tako priljubljena postala prav zaradi kruha, skrbno izbrane sestavine, rastlinska olja in naravne začimbe pa so ji prinesle tudi naziv mesna in ribja pašteta številka 1 v Evropi. To pomeni, da v njej uživa že več kot 35 milijonov Evropejcev, ljudje po vsem svetu pa vsako sekundo odprejo kar šest Arget.

Z letošnjo oglaševalsko akcijo se želi Argeta zahvaliti vsem evropskim pekom, ki pečejo rahle bele štruce in dišeče črne hlebce, hrustljave žemljice, ciabatte, grisine, kifle, slanike ter vse ostale pekovske dobrote, s katerimi si lahko privoščimo svojo najljubšo Argeto. Velika zahvala pa gre seveda tudi vsem, ki svoj kruh pečejo doma. »Brez njih Argeta ne bi postala tako priljubljena po vsej Evropi,« so prepričani.

Argetin pozicijski slogan »Dobra stran kruha« so v tokratni kampanji nadgradili z najrazličnejšimi vrstami evropskih kruhov. Tako je Argeta postala dobra stran slanika, kavringa, baguette in številnih drugih. Kreativna gradiva so prilagodili za različne evropske trge, saj v vsakem upoštevajo lokalne posebnosti uživanja Argete za številne evropske države. »Poleg tega, da se lahko ljudje po vsej Evropi poistovetijo z oglasi, kjer vidijo svoj lokalni kruh in specifične načine uživanja v Argeti, hkrati vidijo, kako drugi narodi uživajo v Argeti, kar še dodatno utrdi Argetino ključno sporočilo – mesna in ribja pašteta številka 1 v Evropi,« pravijo snovalci akcije.

Ker je Argeta najboljša na kosu sveže pečenega kruha, na digitalnih kanalih uporabnike spodbujajo k peki kruha z obsežno zbirko receptov za različne evropske kruhe.

odapekom1

odapekom2

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, digitalno oglaševanje

Predstavnice naročnika: Petra Čadež, Mojca Pesendorfer, Mirjam Obljubek, Živa Deu, Simona Koren, Nedeljka Jankovič, Špela Cocej Minatti in Polona Dakič

Vodje projekta v agenciji: Mojca Praznik Matić, Valerija Smolej, Živa Kolar in Saša Truden

Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Umetniški direktor: Jure Sotler

Oblikovalki: Nina Zadravec in Jana Troha

Strateginja: Maruša Hrovat

Digitalni strateg: Jan Omahen

Produkcija: Kinomotel

Režiser: Istok Tornjanski

Post-produkcija: Art Rebel 9

Fotograf: Matevž Kostanjšek

Stilistki hrane: Sabina Penšek in Taja Polovšak

Produkcija digitalnih gradiv: Anže Vrabl, Lovro Rozina in Jani Ugrin

Produkcija spletne strani: CNJ (Petra Ferlič in Martin Koterle)

491

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
26. 05. 2022

Pierre-Olivier Cimon, vodja projektnega razvoja v hrvaškem podjetju Rimac Technology,…

Mate Rimac je tam, kjer je, z razlogom. Je prizemljen genij z velikim srcem. Sodelavce navdihuje tako s tehnološko vizijo kot tudi z vodenjem.

bla
24. 05. 2022

Ekipa pod vodstvom režiserja Mateja Rimaniča je na letošnjem kanskem filmskem festivalu…

Zdaj ko smo se vrnili iz Cannesa, nam je teža tega dosežka že veliko bolj oprijemljiva, ampak mislim, da lahko govorim za celotno ekipo, ko rečem, da…

tedx
24. 05. 2022

Ekipa TEDxLjubljana je po dveh letih ponovno organizirala dogodek v živo, in sicer pod…

Kot vemo, prepoznavnost blagovne znamke raste, če produkt, v našem primeru dogodek, povečuje svojo kakovost. Prav temu se najbolj posveča ekipa…

Naši avtorji