
Oda pekom
Argeta in Luna \TBWA sta v letošnji oglaševalski akciji napisali odo pekom iz vse Evrope.
Argeta (Atlantic Grupa)
Kratek opis akcije: Letos Argeta obeležuje 20. obletnico slogana »Dobra stran kruha« in prav ta je bil največji navdih za tokratno oglaševalsko akcijo. Argeta je tako priljubljena postala prav zaradi kruha, skrbno izbrane sestavine, rastlinska olja in naravne začimbe pa so ji prinesle tudi naziv mesna in ribja pašteta številka 1 v Evropi. To pomeni, da v njej uživa že več kot 35 milijonov Evropejcev, ljudje po vsem svetu pa vsako sekundo odprejo kar šest Arget.
Z letošnjo oglaševalsko akcijo se želi Argeta zahvaliti vsem evropskim pekom, ki pečejo rahle bele štruce in dišeče črne hlebce, hrustljave žemljice, ciabatte, grisine, kifle, slanike ter vse ostale pekovske dobrote, s katerimi si lahko privoščimo svojo najljubšo Argeto. Velika zahvala pa gre seveda tudi vsem, ki svoj kruh pečejo doma. »Brez njih Argeta ne bi postala tako priljubljena po vsej Evropi,« so prepričani.
Argetin pozicijski slogan »Dobra stran kruha« so v tokratni kampanji nadgradili z najrazličnejšimi vrstami evropskih kruhov. Tako je Argeta postala dobra stran slanika, kavringa, baguette in številnih drugih. Kreativna gradiva so prilagodili za različne evropske trge, saj v vsakem upoštevajo lokalne posebnosti uživanja Argete za številne evropske države. »Poleg tega, da se lahko ljudje po vsej Evropi poistovetijo z oglasi, kjer vidijo svoj lokalni kruh in specifične načine uživanja v Argeti, hkrati vidijo, kako drugi narodi uživajo v Argeti, kar še dodatno utrdi Argetino ključno sporočilo – mesna in ribja pašteta številka 1 v Evropi,« pravijo snovalci akcije.
Ker je Argeta najboljša na kosu sveže pečenega kruha, na digitalnih kanalih uporabnike spodbujajo k peki kruha z obsežno zbirko receptov za različne evropske kruhe.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, digitalno oglaševanje
Predstavnice naročnika: Petra Čadež, Mojca Pesendorfer, Mirjam Obljubek, Živa Deu, Simona Koren, Nedeljka Jankovič, Špela Cocej Minatti in Polona Dakič
Vodje projekta v agenciji: Mojca Praznik Matić, Valerija Smolej, Živa Kolar in Saša Truden
Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec
Tekstopisec: Blaž Žnidarec
Umetniški direktor: Jure Sotler
Oblikovalki: Nina Zadravec in Jana Troha
Strateginja: Maruša Hrovat
Digitalni strateg: Jan Omahen
Produkcija: Kinomotel
Režiser: Istok Tornjanski
Post-produkcija: Art Rebel 9
Fotograf: Matevž Kostanjšek
Stilistki hrane: Sabina Penšek in Taja Polovšak
Produkcija digitalnih gradiv: Anže Vrabl, Lovro Rozina in Jani Ugrin
Produkcija spletne strani: CNJ (Petra Ferlič in Martin Koterle)
