joker loto
Opaženo

Od januarja sreča nikoli ne počiva

V sodelovanju z Loterijo Slovenija ima Sreča odslej v rokavu še Jokerja; novo dodatno žrebanje za igralce Lota, Eurojackpota in Vikinglotta. Ali kot so zastavili oglaševalsko akcijo v agenciji SHIFT; odkar je v igri Joker, Sreča nikoli ne počiva.

Kratek opis akcije: Zgodbe o poosebljeni sreči, ki se vedno znova poskuša malo umakniti od dela in najti sproščujoči trenutek zase, a ji to zaradi količine dobitkov Joker nikakor ne uspe, so povedali v treh različnih televizijskih oglasih in v skupnem oglasu, ki predstavi glavno junakinjo. Njene prigode ob osrečevanju mnogih srečnih dobitnikov so razširili še po spletnih kanalih in na radio. O novem dodatnem žrebanju sporočajo tudi v tiskanih medijih in na prodajnih mestih. Oglaševalska akcija odkrije veliko nagajivih podrobnosti o Sreči, recimo tudi to, kdo koga prime za gumb, ko se srečata Sreča in dimnikar.

joker1

joker2

joker3

joker4

Elementi akcije: televizijski oglasi, splet, družbena omrežja, prodajna mesta

Predstavnice naročnika: Jerneja Radovič, Tina Djinovski in Tatjana Hladnik Zupan

Kreativna direktorica: Ana Ivandić

Umetniški direktor: Matija Primc

Tekstopiski: Eva Gradišnik in Ana Ivandić

Strateška direktorica: Špela Žorž

Direktorica projektov: Nina Bergoč

Strateginja za družbena omrežja: Klara Filip

Filmska produkcija: BRIGHT

Režiserka: Katarina Rešek – Kukla

Direktor fotografije: Lazar Bogdanović

Fotografinja: Urša Premik

491

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
26. 05. 2022

Pierre-Olivier Cimon, vodja projektnega razvoja v hrvaškem podjetju Rimac Technology,…

Mate Rimac je tam, kjer je, z razlogom. Je prizemljen genij z velikim srcem. Sodelavce navdihuje tako s tehnološko vizijo kot tudi z vodenjem.

bla
24. 05. 2022

Ekipa pod vodstvom režiserja Mateja Rimaniča je na letošnjem kanskem filmskem festivalu…

Zdaj ko smo se vrnili iz Cannesa, nam je teža tega dosežka že veliko bolj oprijemljiva, ampak mislim, da lahko govorim za celotno ekipo, ko rečem, da…

tedx
24. 05. 2022

Ekipa TEDxLjubljana je po dveh letih ponovno organizirala dogodek v živo, in sicer pod…

Kot vemo, prepoznavnost blagovne znamke raste, če produkt, v našem primeru dogodek, povečuje svojo kakovost. Prav temu se najbolj posveča ekipa…

Naši avtorji