l
Opaženo

Ob valentinovem Barcaffè spremenil embalažo kave

Blagovna znamka, ki že vrsto let velja za eno od najbolj zaupanja vrednih znamk pri nas, je v času valentinovega prilagodila embalažo kave, ki je postala bolj romantična.

V podjetju Atlantic Grupa, pod okrilje katere sodi blagovna znamka Barcaffè, pravijo, da kava pomeni »majhno pozornost, ki lepša dan, ali pa le zahvalo za vse skupne trenutke, ki grejejo srce.« Tako so pripravili embalažo svojih najbolj znanih 100-gramskih pakiranj kav z napisoma Ti si <3 in Samo zate, ki so ju pripravili posebej za dan ljubezni.

Posebna izdaja kave Barcaffè pa ni namenjena le za obdarovanje na valentinovo, temveč tudi ob drugih praznikih, kot so gregorjevo, materinski dan in dan žena.

p

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji